فینال رقابت های جام باشگاه های جهان؛

رئال مادرید - گرمیو؛ خیز زیدان برای رسیدن به رکورد بارسلونا

فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان، ساعت ۲۰:۳۰ امشب در امارات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های جام باشگاه های جهان هرسال با حضور تیم های باشگاهی برتر قاره های مختلف برگزار می شود و قرار است، امروز ( شنبه ) فینال این مسابقات در ابوظبی برگزار شود.

حضور تیم های رئال مادرید ( قهرمان لیگ قهرمانان اروپا )، الجزیره امارات ( میزبان )، اوراواردز ژاپن ( قهرمان آسیا )، گرمیو برزیل ( قهرمان آمریکای جنوبی، کازابلانکا مراکش ( قهرمان آفریقا ) ، پاچوکا مکزیک ( قهرمان کونکاکاف ) ، آکلند سیتی ( قهرمان اقیانوسیه ) در این رقابت ها، اوج هیجان در این رقابت ها بود و در مرحله نیمه نهایی رئال مادرید با نتیجه 2 بر یک الجزیره را شکست داد و فینالیست شد و همچنین نماینده برزیل با شکست پاچوکا به دیدار نهایی رسید.

امروز ( 16 دسامبر ) این مسابقات به پایان می رسد و الجزیره با پاچوکا دیدار می کند و تقابل رئال و گرمیو از ساعت 20:30 در ابوظبی برگزار خواهد شد.  پیروزی در این دیدار، رئال را به سومین قهرمانی خود در این رقابت ها می‌رساند و با بارسلونا که بهترین رکورد را در اختیار دارد، برابر می‌شوند.

گفتنی است، جام باشگاه های جهان از سال 2000 آغاز شده است و بارسلونا با 3 قهرمانی، پرافتخارترین تیم است و پس از نماینده کاتالونیا، تیم های کورینتیانس برزیل و رئال مادرید با 2 قهرمانی در رده های دوم و سوم قرار دارند.

همچنین الجزیره امارات که در این مسابقات 2 پیروزی کسب کرد، در گروه در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی تبریز همگروه است.

انتهای پیام/

آخرین خبرهای باشگاه رئال مادرید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار