آخر هفته ای درخشان برای اتومبیلرانی اصفهان

مسابقات اتومیبلرانی در بخش سرعت با درخشش اتومیبلرانان اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،چهارمین راند مسابقات سرعت کشوری روز 24 آذر در پیست آزادی تهران برگزار شد و در این رویداد مدعیان قهرمانی از استان های برتر با هم به رقابت پرداختند.

وحید حق شناس مسئول کمیته سرعت هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان بیان کرد: قهرمانان اصفهانی باز هم پیشتاز مسابقات سرعت در پیست آزادی تهران بودند که در طی این رقابت ها مقام اول کلاس بی پی () را علی شیرزاد و مقام سوم را علی بهرامی به دست آورد.

وی افزود: در کلاس ۴۰۵ تمامی قهرمانان روی سکو از اصفهان بودند که به ترتیب مهردادصفری، امین جعفریان و ابراهیم فاتحی توانستند مقام اول تا سوم را از آن خود کنند.

حق شناس ادامه داد : در کلاس جی تی ()2000 سکو های دوم و سوم به علی شیرزاد و ایمان زیرک اختصاص یافت و در کلاس بی پی جی () مهدی صحافی پور در جایگاه سوم قرار گرفت و مهرداد صفری نایب قهرمان کلاس ۲۰۶ شد .

احمد بازوبندی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت : تیم کمیته سرعت اصفهان توانست 9 مقام و بیشترین سکو را در این رقابت ها از آن خود کند.

وی اشاره کرد : هم زمان با برگزاری مسابقات سرعت کشوری در تهران، چهارمین دوره مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور در بافق استان یزد برگزار شد، که از بین۲۰ استان شرکت کننده، تیم استان اصفهان با حداقل شرکت کننده در جایگاه ششم کشوری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات اتومبیلرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.