محمد حسنی:

امنیت پایدار کلیدی‌ترین نعمت است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وضعیت کنونی ما مدیون رشادت مردانی است که از جان خود گذشتند تا امنیت را برای ما به ارمغان آورند.

امنیت پایدار کلیدی‌ترین نعمت استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تودیع و معارفه رئیس حفاظت اطلاعات حوزه مرکزی در جمع کارکنان گفت: بسیاری از نعمت‌های الهی در اختیار ماست و ما از آنها غافل هستیم و قدر و منزلت آن را نمی‌شناسیم و سپاسگزار آن نیستیم. زمانی که این نعمت‌ها از دست برود، تازه متوجه می‌شویم که چه نعمت‌های بزرگ و گرانبهایی را در اختیار داشتیم.

وی افزود: از جمله نعمت‌های بسیار بزرگی که در اختیار بشر است، تندرستی و امنیت است که ارتباط تنگاتنگی با آسایش و آرامش یعنی همان مفهوم سعادت و خوشبختی دارد؛ زیرا دو مؤلفه اصلی در سعادت، همان آسایش و آرامش است که به تن و روان آدمی مرتبط می‌باشد. انسان هنگامی احساس خوشبختی می‌کند که تن در آسایش و روان در آرامش باشد. از این‌رو مهم‌ترین دغدغه بشر در زندگی‌اش، دستیابی به آسایش و آرامش پایدار است که امنیت پایدار کلیدی‌ترین نعمت است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: دوستان ما در حفاظت اطلاعات افراد گمنام هستند، مجاهدت خاموش این عزیزان، امروز امنیت، این بزرگترین نعمت الهی را برای کشور ما ایجاد کرده است.

محمد حسنی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه افزود: امنیت از ضرورت‌های مهم زندگی بشر و پیش‌نیاز رشد و بالندگی هر جامعه است.

رئیس سازمان عیدتی سیاسی ارتش تلاش و اهتمام ویژه کارکنان حفاظت اطلاعات در ایجاد امنیت در جامعه در کنار دیگر نیروهای خدوم و تلاشگر تاکید و اذعان کرد :امنیت کنونی ما مدیون رشادت غیور مردانی است که از جان خود گذشتند تا امنیت را برای ما به ارمغان آورند.

وی در ادامه گفت: یکی از راه‌های شکرگزاری با تولید کنندگان امنیت این است که صادقانه، هوشمندانه وخداباورانه با آنها همکاری شود.

نماینده ولی فقیه در ارتش مشارکت مردم در برقراری امنیت را بزرگترین سرمایه عنوان کرد و گفت: ما در هر حال نیازمند مشارکت فعال مردم عزیز در ایجاد امنیت در جامعه هستیم، کما اینکه همواره شاهد تبلور فضای بسیار خوبی از سوی مشارکت مردمی امنیت در کشور بوده ایم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت: بر اساس وصایای امام راحل و توصیه‌های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، باید هر ایرانی شبانه‌روز در برقراری امنیت و آسایش جامعه خویش تلاش و مجاهدت نماید و این در نوع خود کاری عبادی و مقدس است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر توانایی، قدرت، اقدام به موقع و رشادت سربازان گمنام حفاظت اطلاعات در ارتش را مایه افتخار و سربلندی برای نظام اسلامی دانست و تاکید کرد: این مسیر پرافتخار همراه با سایر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی و اطلاعاتی کشور تحت منویات و رهنموهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) حرکت خواهد کرد.

محمد حسنی در پایان ضمن تشکر از همکاری و مشارکت کارکنان ارتش با حفاظت اطلاعات گفت: کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش می بایست برای حفظ امنیت که حاصل خون های شهدای معظم است، با نیروهای حفاظت و اطلاعات همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد توسعه و امنیت پایدار باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
درود بر ارتش
آخرین اخبار