تاکید استاندار همدان بر ساماندهی انبارهای نگهداری قاچاق مکشوفه در استان

استاندار همدان بر ساماندهی انبارهای نگهداری کالاهای قاچاق مکشوفه در استان تاکید کرد.

تاکید استاندار همدان بر ساماندهی انبارهای نگهداری قاچاق مکشوفه در استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نیکبخت ،استاندار همدان در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان،  مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از ضرورت‌های تحقق اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و ایجاد اشتغال بیان کرد و گفت: بفرموده رهبر معظم انقلاب کالا‌هایی که در داخل تولید می‌شود نباید مجوز ورود کالا‌های مشابه خارجی به داخل کشور داده شود.

وی بر فرهنگ سازی و تبیین مضرات و آسیب‌های این پدیده شوم در جامعه تاکید کرد و افزود:باید صداو سیما و دستگاه‌های فرهنگی باید با ساخت برنامه‌های مناسب، تهدایدات اقتصادی و آسیب‌های بهداشتی کالا‌های قاچاق را برای مردم بیش از پیش بیان کنند.

محمد ناصر نیکبخت با بیان اینکه وضعیت این انبار‌ها زیاد مناسب نیست گفت: باید انبار‌ها با همکاری دستگاه‌های مربوطه تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به آمادگی سازمان برنامه و بودجه استان برای تامین اعتبار برای تجهیز و ساماندهی انبار‌های نگهداری کالا‌های قاچاق مکشوفه افزود: وضعیت پرونده‌ها و روند تعیین تکلیف کالا‌های موجود در این انبار‌ها هم باید هر زودتر مشخص شود. 

انتهای پیام/ ش

ساماندهی انبارهای نگهداری قاچاق مکشوفه در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.