اتومبیلران همدانی قهرمان سومین دوره رقابت های خودروهای دو دیفرانسیل

اتومبیلران همدانی قهرمانی سومین دوره رقابت های خودروهای دو دیفرانسیل را کسب کرد.

اتومبیلران همدانی قهرمان سومین دوره رقابت های خودروهای دو دیفرانسیلبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سومین دوره رقابت های خودروهای دو دیفرانسیل (آفرود) قهرمانی کشور با رقابت بین 103 اتومبیلران از 16 استان به میزبانی گیلان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها الهه کریمی از همدان در کلاس بانوان قهرمان شد و سمیع الدین شجاعی مهر مقام پنجم را در کلاس 4 کسب نمود

همچنین چهارمین مرحله مسابقات موتوركراس قهرمانى كشور به ميزبانى استان یزد در شهرستان بافق، یادواره((محیط بان شهید علی اکبر قنبری زاده بافقی))، روز گذشته 24 آذردر پیست موتورکراس آبشار بافـق با حضور پر شور علاقمندان و مسئولین استان برگزار شد.

در اين دوره از رقابتها 90 شركت كننده از 20 استان کشور در كلاسهاى ٦٥، ١٥٠، ٢٥٠ ،٤٥٠ جوانان، ٢٥٠ پيشكسوتان ، ٤٥٠ پيشكسوتان به رقابت پرداختند كه در پايان افشین سیروس از همدان در كلاس ٢٥٠ سى سى جوانان در جایگاه سوم ایستاد و در همین کلاس على برزوزاده از خراسان رضوى اول و رضا نادرى از تهران دوم شد.

این رقابت روز گذشته  24آذرماه و در شهرستان رودسر استان گیلان با حضور رئیس و نائب رئیس فدراسیون و مسئولین استانی و در میان استقبال پرشور تماشاگران رودسری در یک هوای پاییزی برگزار شد.

انتهای پیام/غ

رقابت کشوری اتومبیل های آفرود در رودسر گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.