بهسازی 10 هزار متر مربع از معابر و محلات منطقه یک سنندج

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: با هدف بهسازی معابر و محلات سطح منطقه در پاییز امسال بیش از 10 هزار متر مربع از محلات آسفالت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ قدرت‌الله سیف‌پناهی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با اشاره به اینکه عملیات بهسازی و آسفالت معابر و خیابان ها از اولویت‌های  شهرداری‌های مناطق  است گفت: در پاییز امسال برخی از تعهداتی که قرار بود در سال‌جاری صورت بگیرید اجرا شد.

وی افزود: با هدف بهبود وضعیت تردد وسائط نقلیه و  سهولت در تردد شهروندان از جمله مهم‌ترین اهداف بهسازی معابر و محلات است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

سیف پناهی از آسفالت بیش از 10 هزار متر مربع از محلات و کوچه‌های سطح منطقه خبر داد و افزود: تسطیح، رگلاژ و آسفالت میدان ظفریه خیابان گلستان  به متراژ 3 هزار و 600 متر مربع، آسفالت یک‌هزار متر مربع از کوچه نغمه، آسفالت یک‌هزار و 800 متر مربع از کوچه ئاسو، یک هزار و 200 متر مربع در کوچه دار مروارید بلوار کردستان، یک هزار و 200 متر مربع کوچه دامپزشکی و 800 مترمربع از کوچه فدکی حاجی آباد از جمله معابری است که در پاییز امسال آسفالت و بهسازی شد.

وی  افزود: با هدف اجرای عملیات دفع و هدایت آبهای سطحی در زمان بارندگی، و جلوگیری از آب گرفتگی معابر بیش از 2 هزار و 100 متر از جداول  فرسوده سطح منطقه برداشت شد و جدول‌کاری آن اجرا شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج  از اجرای کف فرش انتهای خیابان کشاورز به متراژ یک هزار و 100 متر خبر داد و گفت : با هدف بهسازی پیاده رو این خیابان عملیاتی نظیر احداث یک‌هزار  و 500 متر پیاده رو  روسازی، 200 مترمربع سنگ فرش و 150 متر مربع پله گذاری و 3 هزار  و 500 متر مربع خاک‌برداری  اجرا شد.

انتهای پیام/  د م

اجرای کف فرش انتهای خیابان کشاورز به متراژ یک هزار و 100 متر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.