شیخ ویسی: خوشحالم در استقلال خوزستان ماندنی شدم/ هدفمان شکست دادن تراکتورسازی است

دروازه بان تیم استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی بازیکنان درحال برطرف شدن است و به همین دلیل تصمیم گرفتم در این تیم بمانم.

وحید شیخ ویسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش برای ترک باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: با صحبت‌هایی که با موسوی، مالک جدید باشگاه انجام دادیم، بازیکنان تصمیم گرفتند در این تیم بمانند و امیدوارم بتوانیم آینده خوبی را برای استقلال رقم بزنیم. قراردادم با این باشگاه تا آخر فصل است و پس از پایان لیگ تصمیم می گیرم به چه تیمی بروم یا قراردادم را تمدید کنم.

او درباره پیشنهاد سپاهان و تراکتورسازی هم گفت: پیشنهادی از این باشگاه ها نداشتم و صحبت ها رسانه ای بود اما خوشحالم که در این تیم هستم و امیدوارم بتوانیم با شکست تراکتورسازی در جام حذفی به نیمه نهایی برسیم.

شیخ ویسی درباره دیدار استقلال خوزستان با تراکتورسازی عنوان کرد: جام حذفی، جام شگفتی ها است و درصدد هستیم تا این تیم را شکست دهیم. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان زیادی جذب کرده اما به هرحال این مسابقه در جام حذفی برگزار می شود و تلاش می کنیم تا در ورزشگاه غدیر بتوانیم پیروز شویم.

دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان در پایان درباره مذاکرات بازیکنان با موسوی اظهار کرد: در مدتی که موسوی مالک باشگاه و کارخانه گروه ملی شده است, حدود 15 درصد از دریافتی داشتیم. پس از صحبت های او با بازیکنان، تصمیم گرفتیم در استقلال خوزستان بمانیم و این موضوع باعث خوشحالی ما است.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان استقلال خوزستان درباره دیدار با تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار