یوسفی نژاد: سابقه کار با ماچک را ندارم اما تعریفش را شنیده ام

لژیونر هندبال کشورمان گفت: سابقه کار با ماچک را ندارم اما تعریف های زیادی درباره او شنیده ام و زمانی که در تیم ملی جوانان بودم او سرمربی تیم ملی بود.

یوسفی نژاد: سابقه کار با ماچوک را ندارم اما تعریفش را شنیده امامین یوسفی نژاد بازیکن تیم ملی هندبال و تیم اسپرانس اسپورتیف تونس که این روز ها در لیگ هندبال تونس حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان بازگشتش به ایران گفت: حدود 5 روز پیش به ایران بازگشتم تا آماده حضور در اردوی تیم ملی هندبال شوم.

او درباره شناختش از ماچک سرمربی فعلی تیم ملی هندبال کشورمان اظهار کرد: تا حالا با ماچک کار نکردم اما تعریف های زیادی از او شنیده ام. به خاطر دارم زمانی که در تیم ملی جوانان حضور داشتم او سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان بود.

لژیونر هندبال کشورمان درباره زودتر حاضر شدنش در کشور نسبت به دیگر لژیونرها گفت: نیم فصل رقابت های لیگ هندبال تونس زودتر به پایان رسید و من توانستم زودتر از دیگر لژیونر ها که در اروپا حضور دارند به ایران بازگردم.

بازیکن تیم اسپرانس اسپورتیف تونس درباره جایگاه این روز های تیمش در لیگ هندبال تونس بیان کرد: تیم ما هم اکنون در لیگ هندبال تونس در جایگاه دوم جدول قرار دارد و چندی پیش هم توانست به عنوان نایب قهرمانی جام باشگاه های آفریقا دست یابد.

یوسفی نژاد در خصوص پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: همه تیم های حاضر در این رقابت ها امیدوارند بهترین نتیجه را کسب کنند اما تیم ملی هندبال کشورمان پتانسیل آن را دارد تا از بقیه تیم ها نتایج بهتری کسب کند.

او درباره زمان آغاز اردوی تیم ملی هندبال گفت: هنوز چیزی به ما اعلام نشده و خبری در سایت فدراسیون در این مورد منتشر نشده است اما با فدراسیون در ارتباط هستم  واگر خبری باشد مطلع می شوم.

لژیونر هندبال کشورمان در پایان و در مورد زمان بازگشتش به تونس گفت: بلافاصله و با پایان رقابت های قهرمانی آسیا راهی تونس می شوم. همچنین تیم باشگاهی که هم اکنون در آن بازی می کنم از من خواست که زودتر به تونس بازگردم و حتی اگر تمرینات تیم ملی آغاز نشده دوباره به تیمم ملحق شوم اما پس از صحبت هایی که داشتم قرار شد پس از پایان رقابت های قهرمانی آسیا راهی تونس شوم.

او در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی هندبال کشورمان قرار است  اواخر دی راهی کره جنوبی شود  تا  در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات قهرمانی جهان حاضر شود و به همین منظور پیش از آغاز این مسابقات 3 مرحله اردو برگزار می شود.

انتهای پیام /

اظهارات لژیونر هندبال ایران درباره وضعیت تیم ملی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار