توزیع ۱۰۰ سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد در میرجاوه

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان میرجاوه از توزیع ۱۰۰ بسته مواد غذایی بین مددجویان این نهاد خبر داد.

توزیع ۱۰۰ سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد در میرجاوهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، منصور نورا مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان میرجاوه اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی ره) شهرستان میرجاوه تعداد ۱۰۰ بسته موادغذایی راب یین مددجویان این نهاد مقدس توزیع کرد.

نورا با بیان اینکه کمیته امداد الگوی خدمت رسانی به محرومین است، افزود: در راستای کمک به محرومین و رفع بخشی از مشکلات نیازمندان ۱۵۰۰ کیلوگرم برنج و بیش از ۵ هزارقوطی انواع کنسروجات در بین محرومین روستا‌های جون آباد بخش لادیز و لولکدان بخش ریگ ملک توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد شهرستان میرجاوه در راستای کمک به قشرضعیف و آسیب پذیر جامعه تعداد ۱۰۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، حبوبات و روغن را بین مستمدان تحت پوشش این نهاد توزیع کرد و هدف از توزیع سبد غذایی و کالا در بین مددجویان و نیازمندان رفع مشکلات محرومان، اطعام ایتام، حفظ عزت نفس مددجویان و تلاش برای توانمندسازی خانواده‌ها با مشارکت خیران و مردم نیکوکار است.

نورا با بیان اینکه کمیته امداد تمام تلاش خود را در راستای حمایت از خانوار‌های تحت پوشش به کار می‌گیرد، تاکید کرد: رفع نیاز‌های مددجویان در بخش‌های مختلف از جمله رسالت‌های مهم کمیته امداد است و در این راستا اقدامات موثری از سوی این نهاد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

 توزیع سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد  میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار