مشکلات زیرساختی در فوتبال همدان

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند گفت: شهرستان‌های استان همدان در حوزه فوتبال با مشکل زیرساختی و امکانات مواجه هستند.

مشکلات زیرساختی در فوتبال همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ شهریار شمس رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند اظهار کرد: شهرستان‌های استان در حوزه فوتبال مشکل زیرساختی دارند اما نمی‌توان دست روی دست گذاشت و باید با تلاش و همت، در فکر پیشبرد اهداف فوتبالی در مناطق مختلف استان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری لیگ برتر استان عنوان کرد: باید در برگزاری لیگ برتر استان سعی کنیم کیفیت را بالا ببریم و اعتقاد من بر این است که حضور چهار تیم باکیفیت در لیگ بهتر از هشت یا 10 تیم بدون کیفیت است.

رئیس هیات فوتبال شهرستان نهاوند با بیان اینکه شرایط اقتصادی در فوتبال استان و شهرستان‌ها خوب نیست، افزود: در ارتباط با تعداد تیم‌های لیگ برتر استان و دسته اول به اعتقاد من باید یک تصمیم کارشناسی گرفت تا کیفیت کار در لیگ‌ها بالاتر برود.

وی با بیان اینکه در این شهرستان امسال دو کلاس داوری و کلاس‌های متعدد مربی‌گری و آموزشی برگزار شده است، خاطرنشان کرد: وضعیت مالی ادارات ورزش و جوانان خوب نیست و آنها در حد توان از ما حمایت می‌کنند اما این حمایت‌ها پاسخگو نیست.

شمس ادامه داد: متاسفانه بافت کشاورزی نهاوند هم برخلاف بافت صنعتی برخی شهرهای استان‌های دیگر موجب شده که خیلی اسپانسرها از فوتبال و ورزش نتوانند حمایت کنند.

وی با بیان اینکه در نهاوند در حوزه‌های فوبال بانوان و فوتسال وضعیت خوبی داریم، گفت: امیدواریم برنامه‌ریزی در هیات استان و شهرستان‌ها به رشد و پویایی فوتبال همدان منجر شود.

انتهای پیام /خ

شهرستان‌هاي همدان مشکل زیرساختی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.