دستاوردهای طرح عملياتی پاكسازی مناطق آلوده شهر كرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طرح چهار روزه عملياتی پاكسازی حاشيه شهر كرمان و مناطق جرم خيز به منظور ارتقا امنيت اجتماعي پايان يافت.

دستاوردهای طرح عملياتی پاكسازی مناطق آلوده شهر كرمانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار رضا بنی اسدی فر ، فرمانده انتظامی استان با تشريح فعاليت ها و دستاوردهای اين طرح گفت: در راستای ارتقا امنيت عمومی جامعه، طرح برخورد با متخلفان و افراد فرصت طلبی كه با ايجاد مزاحمت براي مردم در سطح جامعه موجب اختلال در امنيت می شوند، بار ديگر طرح پاكسازي مناطق آلوده و جرم خير شهر كرمان به اجرا گذاشته شد.


وی با اشاره به فعاليت های اجتماعی كه در اين طرح انجام گرفت، اظهار داشت: بنرهايی در 18 نقطه از مناطق حاشيه نشين و جرم خيز شهر با محوريت همكاری مردم با پليس و دانش عمومي مردم در جهت پيشگيری از جرايم و آسيب های اجتماعی نصب شد.


وی ادامه داد: هشدارهای آموزشی در قالب خبر و گزارش، فيلم كوتاه و همچنين برگزاری 14 كارگاه مشاوره ای با دعوت از اساتيد مجرب به مردم انجام شد.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به كشف 208 فقره سرقت عادی، كشف چهار فقره سرقت بعنف و كشف يك فقره آدم ربايی در اين طرح گفت: 9 كلاهبردار، 73 سارق عادی، دو سارق مسلح و چهار سارق بعنف دستگير شدند.


وی گفت: 87 نفر متهم تحت تعقيب و 42 نفر متهم امنيت اخلاقی نيز در اين طرح دستگير شدند.


سردار بنی اسدی فر در رابطه با كشفيات مواد مخدر و دستگيری قاچاقچيان نيز بيان داشت: در بازديد از 65 محل تهيه و توزيع موادمخدر، 63 نفر معتاد و قاچاقچي مواد و 44 نفر خرده فروش مواد دستگير شدند كه در مجموع يك تن و 228 كيلو و 598 گرم مواد مخدر كشف شد.


اين مقام انتظامی گفت: در پي كشف دو فقره قتل، دو نفر قاتل دستگير شدند.


وي با اشاره به كشف يك ميليارد ريال كالای قاچاق در اين طرح گفت: در اين رابطه پنج هزار قلم دوربين مدار بسته قاچاق و 1764 بسته سيگار قاچاق كشف و 13 نفر قاچاقچی كالا نيز دستگير شدند.


فرمانده انتظامی استان گفت: توقيف 72 دستگاه خودرو و 128 دستگاه موتورسيكلت از ديگر دستاوردهای اين طرح بوده است.


وي در پايان تاكيد كرد: علاوه بر ساير دستگاه هاي امنيتي، بايد از مشاركت مردم با پليس و استفاده از ظرفيت هاي آن ها نهايت قدرداني را داشته باشيم؛ ضمن اينكه مردم هرگونه موارد مشكوك را از طريق تماس با 110 با پليس در ميان بگذارند.


انتهای پیام/س

 

اجرای طرح عملياتی پاكسازی مناطق آلوده شهر كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار