نقش مهم دستگاه های فرهنگی در رسیدن به نقطه مطلوب جامعه اسلامی

امام جمعه کرمان در دیدار کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از نقش مهم و تاثیر گذار فرهنگ در رسیدن به نقطه مطلوب جامعه اسلامی سخن گفت.

نقش مهم دستگاه های فرهنگی در رسیدن به نقطه مطلوب جامعه اسلامیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کرمان در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از نقش مهم و تاثیر گذار فرهنگ در رسیدن به نقطه مطلوب جامعه اسلامی سخن گفت.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه مطلوب جامعه اسلامی، باید همه دستگاه ها، سازمان ها و نهادها تلاش نمایند، گفت: در این بین سهم دستگاه های فرهنگی جدی و مهم است و یکی از دستگاه هایی که برای کار فرهنگی تلاش می کند و حوزه بسیار وسیعی دارد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.


وی با بیان اینکه مجموعه ما اهداف و مسئولیت هایی داردیم که به مسئولیت های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نزدیک است، افزود: ما می توانیم همراه و هماهنگ با هم کارهای بزرگی در جامعه انجام دهیم.


امام جمعه کرمان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در تحولات استان نقش فرهنگ و ارشاد اسلامی کم نظیر است و نگاهی که در حوزه های مختلف به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد، جایگاه پر اهمیت آن را در حوزه های مختلف نشان می دهد.


در این دیدار محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز ضمن تبریک به حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان به تشریح فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پرداخت و با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ٨٤ و دستنوشته ایشان در مورد فرهنگ و هنر کرمان، افزود: هنرمندان و جامعه فرهنگی استان با آرامش، تاثیر گذارترین قشر جامعه بوده اند و در همه حوزه های مختلف مشارکت داشته و همراه با جامعه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در همه عرصه ها قدم برداشته اند.


وی به بیان شاخصه های حوزه فرهنگ و ارشاد و رسانه پرداخت و نقش امام جمعه کرمان در این حوزه ها را بیان کرد و خواستار همراهی هر چه بیشتر امام جمعه کرمان با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.


انتهای پیام/س

 

 

دیدار کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حجت الاسلام علیدادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار