کریمی: حتی اگر به فیفا هم شکایت کنم تا ریال آخر پولم را از جهانیان می گیرم/ نامه قطع همکاری ام با نفت موجود است

سرمربی سابق تیم نفت تهران گفت: صدور حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون ارتباطی به جلسه من و تاج ندارد اما شک نکنید پولم را از جهانیان می گیرم.

علی کریمی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره صدور حکم محکومیت باشگاه نفت تهران به پرداخت غرامت 2 میلیارد و 200 میلیونی اش بیان کرد: مگر قرار بود حکم به ضرر من و دستیارانم باشد. حمیدرضا جهانیان بدون دلیل قرارداد ما را فسخ کرده است و باید عواقب این تصمیم را هم قبول کند.

نامه قطع همکاری من و باشگاه نفت در کمیته تعیین وضعیت موجود است

او درباره ادعای حمیدرضا جهانیان مبنی بر اینکه علی کریمی و دستیارانش همچنان با باشگاه نفت قرارداد دارند و باید در تمرینات این تیم حاضر شوند، گفت: من نمی دانم چرا رسانه ها این موضوع را از فریبرز محمودزاده، رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ و وثوق احمدی پیگیری نمی کنند؟ نامه قطع همکاری من و باشگاه نفت تهران در سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت موجود است و اگر شما خبرنگاران زحمت بکشید و این سوال را از مسئولان بپرسید قطعا به شما جواب می دهند که جهانیان قرارداد من  و دستیارانم را فسخ کرده است.

کریمی تصریح کرد: البته جهانیان حرف های خودش را هم فراموش می کند چراکه او در یکی از مصاحبه هایش اعلام کرده بود "پس از اینکه حاضر نشدم براساس پیشنهاد علی کریمی، محمد علیپور را به عنوان مدیرعامل نفت انتخاب کنم با کریمی به مشکل خوردم و او را کنار گذاشتم". این حرف نشان می دهد جهانیان قراردادم را فسخ کرده است و اکنون باید پول مرا بدهد.آن قدر جرات و شجاعت دارم که اگر یک بار حرف از استعفا زده بودم یا اینکه در متن پیامکی که برای جهانیان ارسال کردم، استعفا می دادم  بگویم این کار را انجام داده ام و در آن صورت هم دنبال حق و حقوقم نمی رفتم.

تا ریال آخر پول را از جهانیان می گیرم حتی اگر به فیفا شکایت کنم

سرمربی سابق تیم نفت تهران درباره اینکه به نظر می رسد حمیدرضا جهانیان با بهانه جویی دنبال این است که حق او را پرداخت نکند، گفت: صلاح مملکت خویش خسروان دانند اما من طبق حکمی که از کمیته تعیین وضعیت گرفته ام تا آخر حق و حوقم را پیگیری می کنم. حتی احتمال دارد به فیفا هم شکایت کنم و تا ریال آخر پولم را از جهانیان می گیرم.

کریمی درباره شایعه سازی برخی رسانه ها مبنی بر اینکه ملاقاتش با مهدی تاج در صدور حکم کمیته تعیین وضعیت تاثیرگذار بوده است، اظهار کرد: این حرف واقعا خنده دار است چراکه اگر قرار بود کمیته تعیین وضعیت براساس تعریف و تمجید من از فدراسیون فوتبال رای صادر کند خیلی زودتر می توانستم این کار را انجام دهم. این بحث خنده دار است و افرادی که آن را مطرح می کنند دنبال چیزهای دیگری هستند. این رسانه ها به دنبال بلیت سفر به جام جهانی هستند و می خواهند با مطرح کردن بحث های اینچنینی به بلیت برسند. من هم می گویم سفر خوش بگذرد.اگر دنبال تعریف و تمجید از فدراسیون بودم زودتر پولم را می گرفتم.

علی کریمی دنبال پول نیست من کسی هستم که 600 میلیون را به استیل آذین بخشیدم

او ادامه داد: علی کریمی آدمی نیست که با این اقدام ها دنبال حق و حقوقش باشد چراکه اگر اینگونه بود هیچ وقت 600 میلیون تومان از مطالباتم را به استیل آذین نمی بخشیدم. می توانید برای اثبات این حرف از حسین هدایتی استعلام بگیرید. من دنبال پول نیستم اما نمی توانم قبول کنم فردی که هیچ درکی از فوتبال ندارد چنین کارهایی انجام دهد. حساب کنید 600 میلیونی که من در سال 90 به استیل آذین بخشیدم در حال حاضر چه ارزشی دارد.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران درباره حرکت ارزشمندش در دیدار تیم منتخب 98 و منتخب کرمانشاه و اینکه او با توجه به اهدا کردن پیراهنش به یکی از تماشاگران یک نیمه بدون پیراهن بازی کرد، گفت: حرکت من اصلا جای بحث ندارد و نمی دانم چرا در روزهای اخیر تا این اندازه درباره آن صحبت می کنند. بهتر است دنبال مسائلی بروید که برای فوتبال ایران تاثیرگذار باشد. اینکه من یک نیمه بدون پیراهن بازی کردم چه تاثیری در وضعیت کلی فوتبال دارد. به این حرکت نپردازید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.