تجلیل از خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری در شیراز

در مراسمی از خانواده شهید عبدالله اسکندری، سردار بی سر مدافع حرم و همچنین نوه شهید نقدی تجلیل شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: با همکاری این اداره‌کل و با حضور آیت‌الله دستغیب، تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) از فرزند سردار شهید حاج عبدالله اسکندری، شهید مدافع حرم و نوه شهید نقدی رزمنده ۸ سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی شد.

بر این اساس، سردار شهید حاج عبدالله اسکندری رزمنده‌ای نام‌آور در ۸ سال جنگ تحمیلی بود، اما نام او وقتی سرزبان‌ها افتاد که پیکر مطهرش پس از شهادت به دست گروه تروریستی اجناد الشام افتاد و سر از تن بی‌جانش جدا و تصاویر آن را در فضای مجازی منتشر کردند.

این گزارش حاکی است، سردار اسکندری از مدافعان حرم در سوریه و رئیس سابق بنیاد شهید استان فارس بود که در نهایت پس از سال‌ها مبارزه و مجاهدت به آرزوی قلبی‌اش رسید و در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) در اولین روز‌های خردادماه سال ۹۳ به شهادت رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، علیرضا اسکندری، فرزند شهید عبدالله اسکندری درباره شهادت پدرش بیان کرد: بعد از شهادت پدر پیکر وی به ما بازگردانده نشد. اما صحبت‌هایی بود که با مبادله اسیر، یا پرداخت هزینه‌ای بتوانیم پیکر پدر را بازپس بگیریم. اما ما به مادرمان گفتیم که مادر جان به کسانی که می‌خواهند پیکر پدر را بازگردانند، بگویید ما راضی نیستیم که یک ریالی از پول بیت‌المال صرف این گروه خبیث شود. حتی یک اسیر هم نباید آزاد شود. پدر رفته بود تا آن‌ها را به درک واصل کند.

وی تأکید کرد: ما برای آنچه در راه خدا داده‌ایم، توقعی نداریم و حاضر نیستیم که به ازای پیکر پدرمان ریالی از بیت‌المال هزینه شود، زیرا هر اقدامی کمک به آن‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن

تجلیل از خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری و نوه شهید نقدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار