رونمایی از مستند آقانجفی در همدان

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی کنگره آیت‌الله آقانجفی با بیان اینکه در روز برگزاری کنگره از مستند زندگینامه مرحوم آیت‌الله آقانجفی در همدان رونمایی می‌شود، گفت: همزمان با رونمایی آن از شبکه استانی برای بینندگان پخش می‌شود.

رونمایی از مستند  آقانجفی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ مهدی دهقان‌نیری دبیر کمیته اطلاع‌رسانی کنگره آیت‌الله آقانجفی   در جلسه شورای برگزاری استانی (مراسم بزرگداشت کنگره آیت‌الله آقانجفی) با بیان اینکه صدا و سیمای استان تاکنون تعهدی را که در خصوص کنگره بر عهده داشته انجام داده و بخشی هم در حال انجام است، اظهار کرد: در بخش صدا و سیما قسمت‌هایی را برای تبیین برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در بخش کارهای ماندگار مستند (حدیث سرو) در پنج قسمت برای مرحوم آیت‌الله آقانجفی در نظر گرفته و تهیه خواهد شد، یادآور شد: این مستند در روز برگزاری کنگره رونمایی که بعدها از شبکه سراسری به نمایش گذاشته می‌شود.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی کنگره آیت‌الله آقانجفی با اشاره به اینکه یک مستند از زندگینامه مرحوم آیت‌الله آقانجفی در روز کنگره رونمایی خواهد شد، تصریح کرد: همزمان با رونمایی این مستند از شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تیزر کنگره تولید شده و در زمان خود مشخص می‌شود، خاطرنشان کرد: شبکه‌های ملی همچون شبکه خبر، پنج تهران، جام جم و چهار سیما آمادگی خود را برای پخش برنامه‌ها اعلام کردند.

دهقان‌نیری با اشاره به اینکه باید ریزبرنامه‌ها در اختیار صدا و سیمای همدان قرار گیرد تا طبق ضوابط، برنامه‌ها بسته شود، تصریح کرد: کارها باید به گونه‌ای باشد که کارگردانی کارها به عهده صداو سیما باشد.

وی با بیان اینکه امید است بتوانیم یک برنامه سه ساعته و در خور شأن این عالم وارسته داشته باشیم، افزود: کار نهایی تولید موشن‌گرافی نهایی شده است.

انتهای پیام/خ

همزمان با کنگره آقا نجفی از مستند این عالم رونمایی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار