تظاهرات حمایت از آوارگان در پایتخت ایتالیا

تظاهرات حمایت از آوارگان در رم پایتخت ایتالیا برگزار شد.

تظاهرات حمایت از آوارگان در پایتخت ایتالیابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی رای نیوز ایتالیا، شهروندان ایتالیایی در مخالفت با سیاست‌های اتحادیه اروپا در برابر آوارگان، تظاهرات کردند.  

تظاهرات حمایت از آوارگان در رم پایتخت ایتالیا برگزار شد و شرکت کنندگان در آن در حال تجمع در خیابان‌های مرکزی رم هستند. هزاران نفر از شرکت کنندگان در تظاهرات در حال ترک کردن میدان «رپوبلیکا» هستند تا خود را به میدان «پوپولو» برسانند. در میان افراد شرکت کننده در این تظاهرات، حضور آوارگان، اعضای جنبش‌های «حمایت از برخورداری از مسکن»، دانشجویان و کارگران دارای قرارداد‌های موقت، به چشم می‌خورد.

تظاهرات کنندگان خواستار اعمال سیاست‌های اجتماعی و حقوق بیشتر (در برابر آوارگان) هستند. آن‌ها علیه سیاست‌های اتحادیه اروپا تظاهرات می‌کنند.

یکی از نمایندگان آوارگان گفت: امروز روز کسانی است که «نادیده» انگاشته شده اند و در فقر زندگی می‌کنند. ما خواستار صدور مجوز اقامت «انسانی» برای همه هستیم. تمامی توافق نامه‌های اروپایی امضاء شده در لیبی، برخلاف هر نوع حقوق بشر است.  

گزارشگر شبکه افزود تدابیر شدید امنیتی در تمامی خیابان‌ها و بزرگراه‌های منتهی به شهر در نظر گرفته شده است. تدابیری نیز به منظور جلوگیری از وجود هرگونه مواد انفجاری، اتخاذ شده است.  

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار