بیانیه امام جمعه شیراز در محکومیت رفتارهای مبتذل در نمایشگاه پارس

آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در محکومیت رفتارهای مبتذل در نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به بروز ناهنجاری‌ها و شکستن قداست سومین حرم اهل بیت (ع) در جشن‌های حاشیه‌داری که اخیراً در شیراز اجرا شده است، گفت: اینکه هر روز عده‌ای به بهانه‌ای چنین اقدامات هنجارشکنی را انجام می‌دهند به این دلیل است که می‌خواهند حرم سوم را از این عنوان خارج کنند.

وی افزود: اینان تلاششان بر این است تا به بهانه‌های مختلف این جشن‌ها، حرم سوم را تحت الشعاع قرار دهند و این زشت‌ترین و کثیف‌ترین هدفی است که متأسفانه دنبال می‌کنند.

آیت‌الله ایمانی اظهار کرد: این افراد بهانه‌های مختلفی دارند و حتی در سایت‌ها نیز مسائل خاصی را در این رابطه مطرح می‌کنند، اما مسئله این است که هر فردی با غیرتی که به این جشنواره‌های حاشیه‌دار و هنجارشکن نگاه کند، خجالت می‌کشد.

امام جمعه شیراز با انتقاد از سوءاستفاده از قوم عشایر در این جشنواره‌های هنجارشکن گفت: قوم عشایر، از اصیل‌ترین قشر جامعه ما هستند، اما این افراد تلاش می‌کنند تا آنان را به شکل مبتذل دربیاورند البته لازم به یادآوری است که کار انجام گرفته مربوط به عشایر نبوده و کار عشایری هم نبوده است و این اجرای هوای نفس عده‌ای از مسئولان و گردانندگان نمایشگاه بوده است.

وی با یادآوری اینکه در جشن پایتخت جوانان جهان اسلام نیز عده‌ای به نام عشایر آوردند و این کار‌ها را انجام دادند تا نام عشایر را زیر سئوال ببرند، افزود: این کاری که انجام گرفت کاری بود که همه از آن متنفر و منزجر و حتی صاحب عزا شدند و امیدوارم که مقداری این‌ها سر عقل بیایند.
انتهای پیام/ر

محکومیت رفتارهای مبتذل در نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار