رئيس رسانه ملی:

نمایش ارتقای كارآمدی قوه قضايیه با تبیین عملكرد آن از اولویت های رسانه ملی است

دكتر علی عسكری در نشست مشترك با دادستان‌ تهران، بر اهتمام رسانه ملی‌ در نمايش ارتقای كارآمدی قوه قضاييه تاكيد كرد.

نمایش ارتقای كارآمدی قوه قضايیه با تبیین عملكرد آن از اولویت های رسانه ملی استبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست مشترك رئیس و برخی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی با دادستان عمومی و انقلاب و دادستان‌ها و روسای دادگاه های استان تهران، با عنوان نقش صدا و سیما در اطلاع رسانی و آموزش های عمومی و حقوقی برگزار شد.

در این نشست دكتر علی عسكری و دكتر جعفری دولت آبادی بر تعامل هرچه بیشتر رسانه ملی و مجموعه قوه قضايیه در زمینه های مختلف به ویژه آموزش های عمومی و حقوقی تاكید كردند.

گسترش همكاری ها برای كنترل آسیب های اجتماعی، پیشگیری از جرم، افزایش شناخت مردم از حقوق خود در جامعه، واكاوی و شناخت دقیق جرایم در عرصه فضای مجازی و اینترنت و چگونگی پرداخت هنرمندانه به معضلات و مسائل مرتبط با دستگاه قضایی و ارتباط این نهاد مهم با مردم از جمله مباحث مطرح شده در این نشست مشترك بود.

دكتر علی عسكری در این نشست با استقبال از همكاری دستگاه قضایی در تولیدات آموزشی و فرهنگی برای مردم، خواستار افزایش این تولیدات شد و افزود: نمایش ارتقای كارآمدی قوه قضايیه با تبیین عملكرد آن از اولویت های مهم رسانه ملی است.

رئیس رسانه ملی بیان نقدهای منصفانه، دقیق و ملموس برای مردم از دستگاه های مختلف را موجب افزایش اعتماد عمومی دانست و تصریح كرد: قطعا با چنین رویكردی است كه می توان كارآمدی را افزایش داد.

دكتر جعفری دولت آبادی هم در این نشست با اشاره به جایگاه اثرگذار رسانه ملی در عرصه رسانه ای كشور گفت: بخشی از مشكلات دستگاه های كشور ناشی از فقدان ارتباطات رسمی و تعاملات فی مابین است و معتقدیم با برگزاری چنین نشست‌هایی این خلأ پر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران، خواستار تقویت همكاری های رسانه ملی با دستگاه قضایی در حوزه آموزش های عمومی و حقوقی شد و افزود: بسیاری از مردم متاسفانه بدیهیات حقوقی را نمی دانند و ما در حوزه آموزش های عمومی به ویژه در كلیت قوانین و جرایم گسترده مانند سرقت، چك و مانند آن به كمك صداوسیما احتیاج داریم تا مردم آگاهی بیشتری پیدا كنند.

در این نشست همچنین برخی از دادستان های شهرستان ها و روسای دادگاه های استان تهران و تعدادی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

 

انتهای پيام/

 

نشست مشترك رئيس رسانه ملی با دادستان های استان تهران برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار