مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی:

تامین گاز در مجتمع پارس جنوبی پایدار و قابل اطمینان است

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به پایداری تامین گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی گفت: تامین گاز در پالایشگاه‌های این مجتمع پایدار و قابل اطمینان است.

تامین گاز در مجتمع پارس جنوبی پایدار و قابل اطمینان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود حسنی ظهر امروز در نشست بررسی روند تولید گاز در پالایشگاه‌های پارس جنوبی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی نقش مهم و تعیین کننده‌ای در تامین گاز مصرفی در تمام فصول به ویژه در فصل سرما دارد اظهار داشت: پالایشگاه‌های گاز پارس جنوبی که با توان متخصصان داخلی تعمیر اساسی شده‌اند با ظرفیت کامل در مدار تولید قرار دارند.

وی با بیان اینکه نخستین برنامه مجتمع گاز پارس جنوبی افزایش کیفیت، کمیت و پایداری تولید است افزود: در همین راستا بهبود شاخص‌های تولید در دستور کار شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به اینکه قابلیت دسترسی به‌عنوان یکی از شاخص‌های تولید در سال گذشته در این مجتمع گازی برابر 97.65 درصد بوده است خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با توجه به راه‌اندازی فازهای جدید امسال این شاخص حفظ شود.

حسنی از رشد این شاخص در سال‌های آینده خبرداد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال‌های آتی شاخص‌های تولید در پالایشگاه‌های پارس جنوبی رشد قابل ملاحظه‌ای دارد به گونه‌ای که در سال 97 به بیش از 98.51 درصد و در سال بعد آن به 99.41 درصد برسد.

وی با بیان اینکه قابلیت اطمینان به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم تولید در سال گذشته 99.4 بوده است افزود: تامین گاز در پالایشگاه‌های این مجتمع پایدار و قابل اطمینان تا 100 درصد است و مجتمع گاز پارس جنوبی با اطمینان کامل تولید گاز و محصولات آن را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: شاخص اثربخشی تولید در این شرکت که در سال 95 معادل 98.6 درصد بوده از این پس 100 درصد می‌شود.

انتهای پیام/پ

قابل اطمینان وپایدار بودن تامین گاز در مجتمع پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.