میاندار کرمانی بر سکوی سوم رقابت های میانداری نونهالان کشور

محمد طاها ترک زاده، میاندار نونهال تیم استان کرمان در فینال مسابقات قهرمانی کشور با بدست آوردن ۲۳۳ امتیاز توانست به مقام سوم این رقابت ها دست یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رقابت های میانداری زورخانه ای قهرمانی کشور در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به یاد شهدای ورزشکار دانش آموز کشور با عنوان "جام وحدت" به میزبانی شهرستان قروه از توابع استان کردستان برگزار شد.

این پیکارها از صبح روز جمعه 24 آذر جاری به صورت گروهی به مدت دو روز با حضور بیش از 130 شرکت کننده از 18 استان کشور در قالب 20 تیم در زورخانه یادگار امام (ره) شهرستان قروه انجام شد که مدعیان قهرمانی با هم به رقابت پرداختند.

مسابقات با پیکار نونهالان در 6 گروه، جوانان در 4 گروه و نوجوانان در 6 گروه آغاز شد که در پایان، در رده سنی نونهالان (متولدین 1/1/1383 تا 31/6/1386) سیدامیرعلی سیدی از تهران، پس از رقابتی نفسگیر با دیگر مدعیان قهرمانی این رشته ورزشی، قهرمان شد.

محمدمهدی شوندی از البرز، محمدطاها ترک زاده از کرمان و  امیر کریمی از کردستان نیز به ترتیب به مقام های دوم، سوم و سوم مشترک دست یافتند.

رقابتهای میانداری زورخانه ای قهرمانی کشور در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با عنوان "جام وحدت" از صبح روز جمعه 24 آذر جاری به مدت دو روز به میزبانی شهرستان قروه از توابع استان کردستان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

درخشش میاندار نونهال کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار