فرماندار سلسله:

لزوم توقف استخدام‌های بی رویه و بی ضابطه در شهرداری‌ها

فرماندار سلسله گفت: از استخدام‌های بی‌رویه و بی‌ضابطه در شهرداری‌ها جلوگیری شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   قدرت‌الله فلاح نژاد، در آیین تکریم و معارفه شهردار جدید الشتر با بیان اینکه شهر محل عینیت دیدگاه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمرانی یک جامعه است اظهار داشت: در واقع شهر نقطه‌ای است که محل تلاقی و اتصال نقطه نظرات سطح جامعه است به گونه‌ای که اهمیت ان قابل قیاس با سایر بخش‌ها نیست.

وی با اشاره به اینکه کار شهرداری در مقایسه با سایر دستگاه‌ها بسیار سخت تر و مهم تر است خاطرنشان کرد: در واقع شهرداری مهمترین دستگاه خدمت رسان در سطح شهر است و عملکرد این نهاد در منظر مردم نمود بیشتری دارد لذا این امر سبب شده که در کشورهای دیگر اختیارات سایر دستگاه‌ها نیز به شهرداری واگذار شود.

فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه شهرداری ملک شخصی هیچکس نیست، گفت: متاسفانه برخی استخدام‌های بی‌ضابطه در بدنه شهرداری‌ها سبب بروز حرف و حدیث‌ها و مشکلاتی شده است که لازم است شورای شهر جدید و شهردار انتخاب شده آنان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

فلاح نژاد با بیان اینکه شهرداری باید پایبند به بودجه باشد تصریح کرد: شهردار و اعضای شورای شهر باید سهم عمرانی و جاری را رعایت کنند و همواره رفاه مردم را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه انضباط مالی از مجموعه شهرداری و شورای شهر از مهترین انتظارات ما است افزود: اگر شهرداری ها واقف به جایگاه خود باشند قطعا کمترین مشکلات را در این بخش شاهد خواهیم بود.

فرماندار سلسله با تاکید بر جلوگیری از استخدام‌های بی رویه در شهرداری و توجه به قانون کارعنوان کرد: متاسفانه این یکی از مشکلاتی است که اکثر شهرداری‌ها با آن درگیر هستند، لذا باید شهردار جدید و اعضای شورای شهر قانونمند باشند تا چنین مشکلاتی ایجاد نشود.

فلاح نژاد با تاکید بر اینکه شهرداری‌ها باید به دنبال روش‌های جدید درآمدی باشند، افزود: در این زمینه نیاز به تفکرات و روش‌های جدید است تا روند پیشرفت و توسعه شهری در شهرستان تسریع یابد.

صمد امیری رئیس شورای شهر الشتر نیز درا ین جلسه با بیان اینکه فلسفه تشکیل شورا حرکت بر محور وحدت و پرهیز از تک روی است، گفت: شورای شهر پنجم الشتر نیز از ابتدای فعالیت خود، بنای کار را بر وحدت و همدلی و تصمیم گیری امور به وسیله شورا قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه شورا به عنوان ناظر وظایف متعددی بر عهده دارد عنوان کرد: از مهمترین این وظایف انتخاب یک شهردار توانمند فارغ از جریانات حزبی و طایفه‌ای است.

رئیس شورای شهر الشتر با اشاره به انتخاب محمد جواد منظمی به عنوان شهردار جدید الشتر با اکثریت آرای اعضای شورای شهر خاطرنشان کرد: از مهمترین ویژگی‌هایی که سبب انتخاب وی شد می توان به تحصیلات مرتبط و آکادمیک، ارتباط قوی با مدیران برجسته کشوری و پشتوانه و محبوبیت مردمی و از همه مهمتر پاکدستی اشاره کرد.

امیری با تاکید بر اینکه هدف شهردار جدید و اعضای شورای شهر پنجم، سرعت بخشیدن به خدمات شهری است افزود: از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در شهرستان نیز می‌توان به افزایش سرانه فضای سبز شهری، توسعه مبلمان شهری، بازنگری طرح تفصیلی، ایجاد درآمد شهری، بهسازی و زیرسازی کلیه معابر شهری، نوسازی ساختمان شهرداری، احداث میادین ورودی شهر و ساماندهی حقوق ها و پرداخت حقوق معوقه کارکنان اشاره کرد.

امیری افزود: امیدواریم که تمامی مسئولان شهرستان با همدلی و وحدت شهردار جوان الشتر را در رسیدن به اهداف توسعه شهری یاری دهند.

انتهای پیام/د

استخدام‌های بی رویه و بی ضابطه در شهرداری‌ها متوقف شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.