درخشش نمایندگان استان کرمان در بازی های آسیایی مالزی

صادق رحیمی قصر و محمدرضا مهنی نسب، نمایندگان استان کرمان در قالب تیم فوتبال پنج نفره ایران در سومین دیدار خود از سری بازی های آسیایی مالز ی توانستند تیم تایلند را با نتیجه 4 بر 3 مغلوب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در ادامه بازیهای آسیایی مالزی انتخابی بازی های جهانی که در مالزی در حال برگزاری است، تیم فوتبال نابینایان ایران ضمن ارائه نمایش چشمگیر، در سومین دیدار خود مقابل تایلند قرار گرفت،که تا پایان وقت بازی با نتیجه مساوی یک بر یک با گل بهزاد زاد علی اصغر انجام شد و با ضربات پنالتی توانست با نتیجه 4 بر 3 تایلند را مغلوب کرده و ضمن کسب سهمیه جهانی 2018 اسپانیا به جام جهانی نیز صعود کند و به فینال راه یابد.

حریف ما در بازی فینال، چین از گروه A خواهد بود .

چین کره جنوبی از گروه B را با نتیجه 6 بر صفر مغلوب کرد و به فینال برای مقابله با ایران راه یافت که این دیدار امروز برگزار می شود.

بازیهای فوتبال ۵ نفره در دو وقت ۲۵ دقیقه ای و یک وقت استراحت ده دقیقه ای بین دو نیمه در زمینی به ابعاد ۴۰ در۲۰ اما محصور شده برگزار می شود.

چهار بازیکن اصلی هر تیم نابینا و تنها دروازه بانان بینا هستند.

داخل توپ، زنگوله ای قرار دارد که با صدای آن بازیکنان به سمت توپ می روند البته مربیان هر تیم نیز در اطراف زمین، بازیکنان را برای به کنترل درآوردن توپ یاری می دهند.

 داوران نیز در هر بازی به طور مرتب عینک و چشم بند بازیکنان را بررسی می کنند تا مبادا بازیکنی ازقدرت کم بینایی خود بهره ببرد.

ضمنا کادر اجرایی سفارت ایران در مالزی ،جهت تشویق ملی پوشان در بازی بین دو تیم تایلند و ایران حضور داشتند.

یادآور می شود: از ۸ بازیکن نابینای کشور، صادق رحیمی قصر و محمدرضا مهنی نسب نمایندگان استان کرمان در این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/ب

حضور دو نماینده از استان کرمان در تیم ملی نابینایان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار