کیهانی: نایب رئیس فدراسیون انتخاب و به وزارت ورزش معرفی شده است

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: نایب رئیس فدراسیون انتخاب و به وزارت ورزش معرفی شده است، اما تا زمانیکه حکم او ابلاغ نشود ترجیح می‌دهم نامش را رسانه‌ای نکنم.

مجید کیهانی در گفت و گو با  خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت ملی پوشان دو و میدانی ایران در آستانه رقابت های داخل سالن قهرمانی آسیا بیان کرد: دو و میدانی کاران وضعیت خوبی دارند و تمریناتشان را پیگیری می کنند. قرار است رقابت های انتخابی تیم ملی ۳۰ دی برگزار شود تا تیم اصلی ما برای حضور در این رقابت ها که از ۱۲ تا ۱۴ بهمن برگزار می شود، شکل گیرد.

او درباره احتمال حضور مسئولان فدراسیون آسیایی و جهانی در ایران در زمان برگزاری این رقابت ها گفت: از دهلان، موریس نیکولاس و سباستین کو برای حضور در رقابت های داخل سالن دعوت کرده ایم. باید حضور دهلان و نیکولاس را قطعی دانست اما امیدواریم سباستین کو، رئیس فدراسیون جهانی دو و میدانی دعوت ما را قبول کند. تاکنون سابقه نداشته است که رئیس فدراسیون جهانی به ایران سفر کند و به همین دلیل حضور در ایران اتفاق بزرگی است.

کیهانی درمورد حضور احسان حدادی در اردوی کیش تصریح کرد: حدادی تمریناتش را در کیش به خوبی پیگیری می کند. صحبت هایی هم‌با مک ویکینگ آمریکایی برای مربیگری احسان انجام داده ایم و منتظریم جواب قطعی اش را اعلام کند. احتمال دارد او ۲۹ دی یا اوایل بهمن برای عقد قرارداد به ایران بیاید.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درباره منتفی شدن انتخاب مربی روس برای محمد صمیمی اظهار کرد: بحث جذب کاپتخ برای صمیمی منتفی شد اما او تمریناتش را آغاز کرده است. هرچند این تمرینات رسمی نیست اما قطعا صمیمی به زودی از لحاظ بدنی به سطح مطلوبی می رسد. احتمال دارد این پرتابگر دیسک پس از انتخاب مربی اش به اردوی روسیه برود.

کیهانی درباره آخرین وضعیت خدیور گفت: او به همراه مربی اش در کیش تمرین می کند و برنامه هایش را پیش می برد.

تفتیان اواخر دی به ایران بازمی گردد

او درمورد پیگیری تمرینات حسن تفتیان در فرانسه گفت: تفتیان هم زیرنظر اوتانون گای در فرانسه تمرین می کند. رقابت های قهرمانی داخل سالن آسیا نخستین مسابقه ای است که تفتیان در آن شرکت می کند و به همین دلیل او اواخر دی به ایران باز می گردد.

هدف اصلی ما موفقیت در بازی های آسیایی است

کیهانی درباره برنامه های تیم ملی دو و میدانی برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی جاکارتا گفت: هدف اصلی ما موفقیت در بازی های آسیایی است و به همین دلیل ملی پوشان دو و میدانی با برنامه ای ویژه برای آن رقابت ها آماده می شوند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی درمورد انتخاب نایب رئیس این فدراسیون گفت: نایب رئیس فدراسیون انتخاب و به وزارت ورزش معرفی شده است اما تا زمانیکه حکم او ابلاغ نشود ترجیح می دهم نامش را رسانه ای نکنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.