در صحن علنی مطرح شد؛

احمدی لاشکی: آقای آخوندی چرا مشکلی را که توانستید نیم ساعته حل کنید، سه سال طول داده‌اید؟/نماینده نوشهر به طور مشروط قانع شد

نماینده مردم نوشهر و چالوس گفت: مشکل مالکان اراضی اطراف فرودگاه نوشهر تنها ظرف 24 ساعت با دستور آخوندی ظرف یک ماه قرار است حل شود.

احمدی لاشکی: آقای آخوندی چرا مشکلی را که توانستید نیم ساعته حل کنید، سه سال طول داده‌اید؟/نماینده نوشهر به طور مشروط قانع شدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در صحن علنی امروز (یکشنبه، 26 آذرماه) در تشریح سوال خود از وزیر راه و شهرسازی گفت: سوال بنده درباره علت عدم رفع مشکلات مالکان اراضی اطراف فرودگاه نوشهر بود.

وی تصریح کرد: شب گذشته آخوندی تصمیم جدی‌‌ای را گرفت و نامه‌ای را برای حل این مشکل به آقای مهابادی مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور نوشت.

نماینده مردم نوشهر و چالوس تأکید کرد: امروز صبح با آخوندی در کمیسیون عمران جلسه‌ای داشتیم و در نهایت نتیجه این شد که نامه‌ای از سوی مهابادی در پاسخ به دستور وزیر اعلام شد.

احمدی‌لاشکی با اشاره به متن نامه مهابادی بیان کرد: در این نامه اعلام شده است "احتراما به استحضار می‌رساند بر اساس آخرین ارزیابی‌های کارشناسی شده قطعا یکی از دو اقدام زیر با حفظ قدرت و توان عملیاتی و حفظ ایمنی فرودگاه نوشهر ظرف مدت یک ماه انجام می‌شود.

وی در تشریح این دو اقدام هم تصریح کرد: رفع کلیه محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از عملیاتی شدن سامانه DPOR ایجاد شود و دوم آن که اقدام به تملک اراضی‌ که در حریم سامانه پیش گفته شده قرار گرفته و با عملیاتی شدن سامانه عدم تملک آنها می‌تواند ایمنی پروازها را با مخاطره مواجه کند.

احمدی‌لاشکی تأکید کرد: این نامه حدود نیم ساعت پیش به دست بنده رسید و چرا موضوعی که می‌تواند ظرف 24 ساعت حل شود سه سال طول کشیده است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس خطاب به رئیس جلسه گفت: با توجه به توضیح شفاف و زیر راه و شهرسازی و طبق این نامه مکتوب که قرار است مشکل مردم نوشهر ظرف یک ماه حل شود از توضیحات آخوندی قانع شدم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار