حل مشکل باشگاه ایران و ترکیه ؛سیاسی یا دیپلماتیک؟

قرار است نامه باشگاه پرسپولیس با ضمیمه رضایتنامه باشگاه ریز اسپور ترکیه روز سه شنبه به فیفا ارسال شود.

حل مشکل باشگاه ایران و ترکیه ؛سیاسی یا دیپلماتیک؟به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ با توافق حاصل شده در اختلاف بین تیم های پرسپولیس ایران و ریزاسپور ترکیه به احتمال فراوان باشگاه پرسپولیس نامه جدیدی را به فیفا به همراه رضایت نامه باشگاه ترکیه ای ارسال خواهد کرد تا در سریع ترین زمان ممکن بتواند ممنوعیت پنجره نقل و انتقالاتی را لغو کند وبا قدرت در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد. قرار است نامه باشگاه پرسپولیس با ضمیمه رضایتنامه باشگاه ریز اسپور ترکیه روز سه شنبه به فیفا ارسال شود.

مشکل پرسپولیس و ریز اسپور ترکیه با کمی دیپلماسی و البته سفارش اردوغان به باشگاه ترکیه ای حل شد و اینطور که از شواهد پیداست با مبلغ بسیار ناچیزی سرپرست باشگاه پرسپولس رضایت همتای ترکیه ای خود را خواهد گرفت.
اینکه در شکایت باشگاه ترکیه ای نقش سیاست دخیل بوده است تنها نکته شبهه برانگیز است که البته این موضوع در حل اختلاف بین 2 تیم و چگونگی راه حل است و ارتباطی به فیفا ندارد.

موضوع دیپلماسی ارتباطی به دخالت سیاست در فوتبال ندارد و فیفا فقط رضایتنامه را دریافت خواهد کرد و کاری به پرداخت های مالی و یا مراودات غیر نخواهد داشت.

گفته می شود که در این راه فیفا در اساسنامه راهکار مشخصی ندارد و باید پس از بررسی مدارک ارسالی باشگاه پرسپولیس و ریز اسپور رای را صادر کند و احتمال لغو پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس در تابستان آینده وجود دارد.


به این ترتیب دخالت اردغان رئیس جمهور ترکیه یا هر شخص دیگری در این پرونده ارتباطی به دخالت سیاسی ندارد و پرسپولس با پشت سر گذاشتن نیمی از محرومیت که در نقل و انتقالات زمستانی لحاظ می شود به احتمال فراوان می تواند در تابستان آینده بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند.

 

لغو محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس


انتهای پیام /

 

 اخبار باشگاه پرسپولیس و ریزاسپور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار