شیوع پدیده "دم درآوردن" انسان‌ها+ تصاویر

رخی از عوارض مصرف "محصولات تراریخته" خود را به‌صورت اختلالات ژنتیکی و اختلال در رشد نابهنجار اعضای بدن نشان می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛طی سالیان اخیر، جریانی در پی کاشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان بوده است و متاسفانه این جریان در بدنه دولت نیز نفوذ کرده‌‌اند.

شیوع پدیده

افراد و مسئولانی که امروز به‌عنوان چهره‌های اصلی حامی کشت و تجاری‌سازی محصولات تراریخته در داخل کشورمان شناخته می‌شوند تا به امروز به شگردها، لطایف‌الحیل و دروغهای مختلفی برای القای بی‌خطر بودن تولید و مصرف محصولات تراریخته متوسل شده‌اند در حالی کشت و مصرف این محصولات می‌تواند سلامت جامعه را به شدت تهدید کند.

تا به امروز مستندات متقنی در قالب تحقیقات مختلف منتشر شده مبنی بر اینکه محصولات تراریخته از عوامل اصلی شیوع سرطان و بیماری‌های گوارشی و کبدی است؛ اگر مردم از زیانهای مصرف محصولات تراریخته آگاه نشوند در سالهای آینده با افزایش انواع سرطان، بیماری کبدی، کلیوی، گوارشی روبه‌رو می‌شویم کما اینکه امروزه و پس از سالها کشت و مصرف این محصولات در برخی کشورها، عوارض این محصولات با افزایش تساعدی سرطان و بیماریهای رنگارنگ و عجیب در حال نمایان شدن است.

شیوع پدیده

برخی از عوارض مصرف طولانی مدت محصولات دستکاری شده ژنتیکی، خود را به صورت اختلالات ژنتیکی و اختلال در رشد نابهنجار اعضا و جوارح بدن نشان می‌دهد که در ادامه به یک نمونه از این اختلالات ژنتیکی بر اثر مصرف محصولات تراریخته اشاره شده است.

طی سالیان اخیر، پدیده "دم درآوردن" در محدوده شبه قاره هند که سالهات به کشت و مصرف محصولات تراریخته از جمله پنبه و سویای تراریخته مبادرت داردند، بسیار فراوان شده است:

برخی کارشناسان امر معتقدند با دستکاری ژنتیکی محصولات کشاورزی و ترکیب ژن گیاهان خوراکی با حیوانات، بروز چنین پدیده‌هایی، قابل پیش بینی بوده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

شیوع پدیده "دم درآوردن" انسانها بر اثر مصرف‌ "محصولات تراریخته"

برچسب ها: تراریخته ، سرطان ، کبد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۱۵ ۰۸ آذر ۱۴۰۱
همسایه ما مثل اینا ،ی زن هست ک حدوده 45سالشه دم داره مثل دم روباه کلف و مودار رنگ اش هم قهوه ای ولی برخلاف اینا ک تو فضای مجازی هست مال اون خیلی بزرگه حدودا یک متر میشه ک رو دستش جمع میکنه وحمل میکنه برام خیلی ناراحت کنندس ک بخاطر این مشکل نتونسته ازدواج کنه و زندگیش تباه شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۶ دی ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Germany
اتم
۱۰:۱۲ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
یا خدا اینها نشانه های اخر الزمان است احتمالا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
خدایا خودت به فریاد برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
هیچ کسی دلش نمیسوزه!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خدایا خودت کمک کن . چه وحشتناک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
خدایا خودت به فریاد برس
آخرین اخبار