واحد تولیدی سمنان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با درخواست ۱۲۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند موافقت و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهروز اسودی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به پرداخت چهار میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی  به دو واحد تولیدی استان سمنان در سالجاری، افزود: در سالجاری و در قالب تسهیلات رونق تولید به دو واحد تولیدی استان به ارزش چهار میلیارد ریال تسهیلات بازسازی و نوسازی پرداخت شده است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از دو هزار واحد تولیدی استان سمنان به منظور دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب اظهار داشت: تا کنون یک هزار و ۲۵۶ واحد تولیدی متقاضی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از هشت هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

دبیر کار گروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین با اشاره به رتبه اول این استان در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور افزود: ۳۵۴ واحد تولیدی استان در سالجاری به ارزش یک هزار و ۹۷۳ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کرده اند که سهم صنعت حدود یک هزار و ۵۱۲ میلیارد ریال و سهم کشاورزی ۴۶۱ میلیارد ریال است.

اسودی تصریح کرد: در این جلسه با درخواست ۱۲۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان سمنان که در سامانه بهین یاب ثبت نام کرده اند موافقت و برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی با اشاره به اشتغالزایی ۲۹۴ نفری طرح های معرفی شده اظهار داشت: از این تعداد، ۱۸ طرح به ارزش ۲۸۳ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۱۰۴ طرح به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به دیگر دستور کار کار گروه رفع موانع تولید استان اضافه کرد: مشکلات بانکی، مالیات و تامین اجتماعی هفت واحد تولیدی در آخرین نشست این کارگروه بررسی شد.

اسودی با اشاره به اجرایی شدن ۵۷ درصد مصوبات این کارگروه تاکید کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه تا کنون مشکلات ۵۰۶ واحد تولیدی استان بررسی و در راستای رفع موانع ۱۲۱۳ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

انتهای پیام/ب

جزییات پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.