بازدید از آزمایشگاه کنترل غذا و دارو باهدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان

دانشجویان رشته های داروسازی، بیماری شناسی و صنایع غذایی از آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و بهداشتی آذربایجان غربی بازدید نمودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ امیر رحیمی راد مدیر آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی  آذربایجان غربی گفت:  بازدیدهای علمی از آزمایشگاه کنترل غذا و دارو با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان   با حضور 48 نفر از دانشجویان داروسازی، بیماری شناسی و صنایع غذایی از دانشکده داروسازی و نیز دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه به همراه اساتید مربوطه  انجام شد.

در این بازدیدها کارشناسان بخش‌های مختلف آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه آموزش‌های لازم را ارائه نمودند و دانشجویان با تجهیزات و دستگاه های موجود در آزمایشگاه بویژه دستگاه جذب اتمی، GC، GC/MS و آزمایشهای مربوطه و کار با این دستگاه آشنا شدند.

شایان ذکر است: دستگاه جذب اتمی امکان انجام آزمایشهای مربوط به اندازه‌گیری فلزات سنگین در مواد غذایی آرایشی و بهداشتی، GC امکان پروفایل اسیدهای چرب و استرول گیاهی و GC/MS سنجش باقی مانده سموم دفع آفات نباتی در مواد غذایی را فراهم می کند.

انتهای پیام/م

بازدید دانشجویان از آزمایشگاه کنترل غذا و داروی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.