تمدید ارسال آثار به جشنواره شرجی و آیه‌های تماشا

دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه‌های تماشا از تمدید مهلت ارسال آثار نخستین دوره این جشنواره تا ۲۰ اسفند ماه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن کاید خورده دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه‌های با بیان اینکه تمام کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان، دانشگاه‌های فعال  آبادان، خرمشهر و شادگان مجاز به ارسال آثار خود به این جشنواره هستند، افزود: با توجه به درخواست متقاضیان و تاکید بر این موضوع که زمان کافی برای تولید اثر وجود نداشته است برای آخرین بار مهلت ارسال آثار را تمدید کردیم و به طور قطع این زمان دیگری تمدید نمی شود.


وی گفت: اختتامیه این جشنواره به احتمال فراوان در هفته سلامت سال۹۷ برگزار می شود.


کاید خورده، موضوع بخش شعر جشنواره را آزاد خواند و افزود: محدودیت قالب برای ارسال شعر وجود ندارد و متقاضیان شرکت در این بخش می‌توانند حداکثر سه اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس شرجی و آیه‌های تماشا گفت: شرکت‌کنندگان بخش شعر می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ شده (WORD) به همراه مشخصات فردی همچون نام و نام خانوادگی، شماره ملی، دانشگاه مبدا، شماره تلفن همراه را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی prabadan۹۳@gmail.com ارسال و یا پرینت آثار خود را به همراه سی دی فایل Word و مشخصات کامل به آدرس آبادان، ابتدای کوی ذوالفقاری، روابط عمومی ستاده دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان ارسال کنند.


وی افزود: به پنج نفر از برگزیدگان این بخش لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی اهدا می‌شود.


دبیر جشنواره داستان، شعر و عکس آیه‌های شرجی همچنین در مورد شرایط شرکت در بخش داستان این جشنواره گفت: موضوع داستان ها آزاد است و هر نویسنده می‌تواند سه داستان کوتاه خود را برای شرکت در مسابقه بفرستد.


کایدخورده افزود: داستان‌‎های ارسالی نباید از ۸۰۰ کلمه کمتر و از سه هزار کلمه بیشتر باشند.


به گفته وی، شرایط ارسال آثار بخش داستان کوتاه نیز همچون شرایط بخش شعر است.


انتهای پیام/د


ارسال آثار به جشنواره شرجی و آیه‌های تماشا تا اسفند تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.