رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران خبر داد:

۸۰۰ میلیارد تومان؛ گردش مالی پارک‌های فناوری دانشگاه تهران

زارعی از گردش مالی ۸۰۰ میلیارد تومانی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در سال ۹۶ خبر داد.

۸۰۰ میلیارد تومان گردش مالی شرکت‌های پارک‌های فناوری دانشگاه تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس زارعی رئیس پارک علم فناوری دانشگاه تهران در نشست خبری روز فناوری که امروز در پارک علم و فناوری در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: این مراسم رونمایی در واقع در چهار مرحله و از 15 محصول برتر شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری نظیر آی تی،ای سی تی، محصولات نفت و پتروشیمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: این رونمایی سوم دی ماه سال جاری با حضور جمعی از شخصیت های دانشگاهی، ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، وزیر علوم، سرمایه گذاران، مشاوران تخصصی، مدیران واحدهای فناور برگزار خواهد شد.

رونمایی از 15 محصول برتر در حوزه های پزشکی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افزود: در این رویداد از 15 محصول برتر در حوزه های پزشکی و فناوری اطلاعات و شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رونمایی می شود.

زارع گفت: این رویداد 2بار در سال برگزار می شود که در سال 95_96، بالغ بر 700 تا 800میلیارد تومان گردش مالی شرکت های پارک بوده است که با دارایی حدود 600میلیارد تومان توانسته ایم 600محصول را مدیریت کنیم و در این بین 2 هزار کارآفرینی انجام و سه محصول را توانسته به ثبت اختراع برسانیم.

زارع یادآورشد: از میان 25 درخواست رونمایی ارائه شده در این پس از داوری و ارزیابی فنی، 15 محصول برتر حائز شرایط لازم برای رونمایی تشخیص داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.