رئیس آموزش و پرورش با فرماندار شهرستان جیرفت دیدار کرد

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با فرماندار و رئیس شورای آموزش پرورش این شهرستان دیدار و گفت گو کرد.

رئیس آموزش و پرورش با فرماندار شهرستان جیرفت دیدار کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانمجید امیرتموری رئیس آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با احمد امینی روش فرماندار و رئیس شورای آموزش پرورش این شهرستان دیدار و گفت گو کرد.

احمد امینی روش فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در این دیدار ضمن تشکراز احمد اسکندری نسب رئیس سابق آموزش و پروش گفت:اسکندری نسب هنرمندی است که توانست از تمام ظرفیتها برای آبادانی آموزش وپرورش استفاده کند و درحال حاضر این وظیفه خطیر به مجید امیرتیموری سپرده شده است.

وی افزود: توجه ویژه با آموزش و پرورش وظیفه اصلی ماست و انجام امورات آموزش وپرورش در اولویت قرار دارد، یکی از دلایل اصلی موفقیت جوامع موفق توجه با آموزش و پرورش می باشد.

امینی روش تصریح کرد: در زمینه آموزش و پرورش باید سرمایه گذارای کنیم و بزرگترین سرمایه این اداره مهم نیروهای متخصص آن هستند که با سرمایه گذاری موثر بتوانند همه امور را به خوبی پیش ببرند .

احمد امینی روش بابیان اینکه ،آموزش وپرورش جیرفت غنی است گفت: انتظار می رود از تمام ظرفیتها به نحو مطلوب استفاده شود، و بایستی همه گروه های دلسوز نظام دست بدست هم دهیم و به دور از سیاست کارها را پیش ببریم چرا که سیاسی کاری باعث بروز مشکل می شود.

امینی روش افزود: باید زمینه مشارکت مردم وخیرین مدرسه ساز را فراهم کنیم و با وفاق وهمدلی بتوانیم از ظرفیتهای موجود بدور از هرگونه سیاسی کاری درجهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت با اشاره با اینکه دستگاه های اجرایی حامی دستگاه آموزش وپرورش می باشند،اظهار کرد: به مسایل آموزشی و پرورشی جذب خیرین وحفظ جایگاه و مقام معلم و همچنین در جهت رفاه معلمان باید تلاش شود.


انتهای پیام/س

 

دیدار رئیس آموزش و پرورش با فرماندار شهرستان جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار