ضرورت توسعه ورزش همگانی در استان ایلام

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام بر لزوم توسعه ورزش همگانی در استان ایلام تاکید کرد.

ضرورت توسعه ورزش همگانی در استان ایلام

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛مهرداد جنگلی اعلام کرد: با وجود استعدادهای ورزشی بلقوه ی در سطح استان و برای کشف این استعدادها نیاز به برنامه ریزی علمی جامع بوده که در صدد توسعه ورزش همگانی هستیم .

جنگلی افزود: ورزش ، امروز در کشورهای ابرقدرت به عنوان یک صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد و کشور ایران اسلامی با وجود استعدادهای ورزشی قدر در سطح کشور می‌تواند در این مقوله با دیگر کشورهای جهان رقابت و حتی جلو بزند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: استان ایلام با 10 شهرستان و 16 بخش و جمعیت 580 هزار نفری ورزشکاران و استعدادهای ورزشی خوبی دارد و برای شکوفائی این استعدادها نیاز به گسترش ورزش همگانی در بین احاد مردم و در تمام مناطق استان با ایجاد بستر ورزشی مناسب دارد.

وی اضافه کرد : با توجه به تشکیل کارگروه ورزشی ، برنامه ریزی شده که در شهرستان‌ها استان برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی ، ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به برگزاری همایش‌های پیاده روی مکلف شده‌ اقدام کنند بر این اساس میانگین برگزاری این مراسم در سطح شهرستان‌ها و بخش‌ها برای هر شهرستان بیش از پنج همایش بوده است .

جنگلی گفت : حضور بیش از یک 100 هزار نفر در همایش بزرگ خانوادگی در شهر ایلام رغبت مردم را به ورزش همگانی نشان می‌دهد با این وصف معلوم می‌شود که ورزش امروز در سبد خانوارها قرار دارد .

وی افزود: ورزش کوتاه ترین وارزانترین راه است برای سلامت جامعه است وبا داشتن جامعه سالم می توان با آسیب های اجتماعی مبارزه وبه اهداف واقعی نظام رسید.

انتهای پیام/اس

توسعه ورزش همگانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.