مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان ایلام:

معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس در ایلام امری ضروری است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام بر لزوم معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس در ایلام تاکید کرد.

معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس امری ضروری

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام؛محمدرضا شرفبیانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با مدیرکل جدید امور زنان و خانواده استانداری ایلام اعلام کرد: در موضوعات دفاع مقدس نگاه ملی و فراجناحی داریم و آماده هر گونه تعامل و همکاری همه جانبه هستیم.

وی افزود: ما در آینده برای گسترش انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس و شناساندن شهدای زن در سطح شهرستان‌های استان ایلام، نیازمند همکاری با امور زنان و خانواده استانداری بوده و امیدواریم این امر، به زودی محقق شود.

در ادامۀ دیدار، شادیوند، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ایلام  با بیان اینکه خود خواهر شهید «شهیده خدیجه شادیوند» است، افزود: ان شاءالله در آینده در موضوع زن و دفاع مقدس در استان ایلام دو هدف را دنبال خواهیم کرد، یکی تکمیل بانک اطلاعاتی زنان نقش آفرین استان ایلام در جنگ و دیگری انتقال مفاهیم ارزشی دفاع مقدس به نسل امروز را دستور کار قرار خواهیم داد.

لازم به ذکر است مسئول امور زنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام نیز به تشریح برنامه‌های حوزه زنان این اداره کل پرداخت.

انتهای پیام/اس

ضرورت معرفی زنان شهیده دوران دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.