اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان؛

آغاز ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از شروع فرایند ثبت نام اینترنتی بیست ونهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آشتاب، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان از شروع فرایند ثبت نام اینترنتی بیست ونهمین جشنواره استانی امتنان از کارگران و گروه‌های کار و واحد‌های نمونه لرستان از بیست و پنجم آذر خبر داد.

 آشتاب  در جلسه هماهنگی بیست نهمین جشنواره امتنان از کارگران و گروه کار نمونه استان با اشاره به شروع ثبت نام در این جشنواره گفت: فرایند ثبت نام اینترنتی در این جشنواره از بیست و پنجم آذرماه آغاز شده و کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان به مدت یک ماه می‌توانند به سامانه emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و برای حضور در بیست و نهمین جشنواره استانی امتنان از جامعه کار و تولید ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره‌ها در راستای اجرای ماده ۱۹۵ قانون کار برگزار می‌شود، افزود: هدف از برگزاری جشنواره امتنان؛ ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران است.

وی اظهارداشت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی ومعرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان نموده و تمام کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت نام اینترنتی کارگران و گروه کار نمونه اقدام کنند.

وی تصریح کرد: انتخاب و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های تولیدی نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان، در استان‌ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: ثبت نام کنندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند در استان به مدیریت اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در شهرستان‌های تابعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان محل کارگاه خود مراجعه نمایند

انتهای پیام/د

زمان ثبت نام جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید لرستان اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.