شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان؛

بازدید معاون استاندار از زیر گذر شهرک صنعتی شماره ۱ خرم آباد

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از پیگیری مشکل زیر گذر شهرک صنعتی شماره ۱ خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  رازانی، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از پیگیری مشکل زیر گذر شهرک صنعتی شماره ۱ خرم آباد خبر داد.

 این بازدید با حضور معاون عمرانی استاندار، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان در خصوص حل مشکل زیرگذر شهرک صنعتی شماره ۱ خرم آباد انجام گرفت.

رازانی گفت: تامین زیرساخت‌های صنعتی از جمله آب، برق، گاز و تلفن برای شهرک‌ها و نواحی صنعتی از جمله وظایف شرکت شهرک‌های صنعتی می‌باشند، اما مسئله زیر گذر از وظایف اداره کل راه و شهرسازی استان می‌باشد که در این خصوص با حضور بازدید کنندگان در محل زیر گذ تصمیماتی اتخاذ شد.

وی  ضمن بیان اینکه شهرک‌های صنعتی شماره ۱ و ۲ خرم آباد از کلیه امکانات زیرساختی برخوردار می‌باشد، افزود: به موجب ماده ۸۱ قانون الحاق ارگان‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق، گاز و... باید امکانات را تا درب شهرک‌های صنعتی، مهیا کنند. بر این اساس اداره کل راه و شهرسازی استان هم باید نسبت به ساخت و تکمیل زیرگذر در شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد اقدام کند.

وی اظهارکرد: ساخت زیرگذر دارای مصوبه ستاد تسهیل است که باید در مورد آن اقدام لازم صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان، وجود معارضان محلی را عامل اصلی اجرا نشدن این زیرگذر عنوان می‌کند. اجرای این پروژه یکی از ضروریات منطقه است و انتظار می‌رود در این زمینه پیگیری‌های لازم انجام شود. به‌هرحال اجرای هرچه سریع‌تر این زیرگذر کمک شایانی به صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی شماره یک خرم‌آباد خواهد کرد.

انتهای پیام/د

معاون استاندار از زیر گذر شهرک صنعتی شماره ۱ خرم آبادبازدیدکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار