تشکل بانوان از تشکل‌های فعال حزب اعتدال و توسعه کردستان است

مسوول سیاسی حزب اعتدال و توسعه استان کردستان گفت: تشکل بانوان یکی از تشکل‌های فعال حزب اعتدال و توسعه کردستان است و براساس منویات مقام معظم رهبری کار خود را ادامه می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آرتیکاس اقبال مسوول سیاسی حزب اعتدال و توسعه استان کردستاندیروز در دیدار جمعی از بانوان فرهیخته استان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان، با ارائه گزارشی از عملکرد حزب اعتدال و توسعه در استان، گفت: این حزب اعتدال کار خود را از سال 78 در کشور شروع کرد و فعالیت آن در استان کردستان از سال 86 آغاز شد و در حال حاضر در هشت شهرستان استان دارای تشکل است.

وی افزود: تشکل بانوان یکی از تشکل‌های فعال حزب اعتدال و توسعه کردستان است و براساس منویات مقام معظم رهبری و آنچه ایشان امر فرموده‌اند بر مبنای جذب حداکثری کار خود را ادامه می‌دهد. 

وی اذعان داشت: بانوان در خانواده‌های ایرانی هم جایگاه و اهمیت دارند و نقش پررنگ آنان به ویژه در منطقه کردستان در عرصه‌های مختلف ملموس و قابل مشاهده است.

مسوول سیاسی حزب اعتدال و توسعه استان کردستان گفت: ثبات، صلح و آرامش در کردستان نتیجه نقش خوب بانوان است اما زندگی امروزه می‌طلبد که بانوان ما نقش خود را متناسب با شرایط روز ایفا نمایند.

اقبال افزود: به دلیل اینکه بانوان 50 درصد جمعیت را تشکیل می‌دهند، لذا باید زمینه بکارگیری بیشتر آنان در پست‌های مدیریتی را فراهم ساخت.

مسوول سیاسی حزب اعتدال و توسعه استان کردستان اضافه کرد: از نماینده ولی فقیه در استان درخواست داریم تا به مسوولان استان در زمینه بکارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی توصیه‌های لازم را داشته باشند.

اقبال، ریزبینی را یکی از ویژگی‌های خوب بانوان دانست و گفت: به دلیل حساسیت و ریزبینی که در بانوان وجود دارد در انجام وظایف با حساسیت خاصی عمل می‌کنند و تجربه نشان داده که خروجی بسیار مطلوبی در انجام وظایف داشته‌اند.

انتهای پیام/ د م

ثبات، صلح و آرامش در کردستان نتیجه نقش خوب بانوان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.