افزایش 20 درصدی قیمت هندوانه

رئيس اتحاديه ميوه و تره‌بار فروشان زنجان از افزایش20 درصدی قیمت هندوانه نسبت به سال گذشته خبرداد.

افزایش 20 درصدی قیمت هندوانه

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ هاشمی رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان گفت: در حال حاضر هندوانه یک هزار و ۷۰۰ تا دو هزار تومان به فروش می‌رسد که نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش قیمت هندوانه در روز‌های منتهی به شب یلدا وجود دارد، خاطرنشان کرد: در صورت نیاز بیشتر، این احتمال قابل پیش بینی است..

هاشمی قیمت سیب درجه یک را ۳ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: این قیمت به نسبت درجه بندی، به یک هزار و ۵۰۰ تومان نیز می‌رسد..

وی با اشاره به قیمت پرتغال تامسون از ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، بیان داشت: با توجه به درجه کیفی تا قیمت یک هزار و ۵۰۰ تومان نیز پرتغال در میدان فروخته می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار فروشان زنجان قیمت انار را نیز ۶ هزار تومان عنوان کرد و افزود: انار درجه پایین نیز با قیمت ۳ هزار تومان به فروش می‌رسد.

هاشمی با بیان اینکه نارنگی به قیمت ۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد، یادآور شد: با توجه به کیفیت تا ۲ هزار تومان نیز نارنگی به فروش می‌رسد.

وی گفت:در حال حاضر به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، میزان فروش در میدان تره بار و میوه شهر زنجان کاهش یافته است.
جعفری مدیر توسعه بازرگانی  سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان همچنین گفت:بر اساس مقدار ذخایر موجود در انبار‌ها این افزایش قیمت هندوانه ثابت نخواهد بود و در ساعات پایانی آخرین روز پاییز شاهد کاهش قیمت هندوانه خواهیم بود.
انتهای پیام/ر

کاهش قیمت هندوانه در ساعات پایانی آخرین روز پاییز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.