نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

ثبت احوال،مسئولیت مرزبانی از مرزهای هویتی را بر عهده دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مرزبانی از مرزهای هویتی بر عهده کارکنان ثبت احوال است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: ثبت احوال در ثبت واقعه ازدواج و طلاق و آمار مورد نیاز وزارتخانه‌ها برای برنامه‌ریزی‌های کلان کشور جایگاه خاصی دارد.


وی افزود: کار ثبت احوال کاری بسیار مهم و امانتی ارزشمند است چون ثبت احوال هویت افراد یک جامعه است.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متأسفانه در برخی مناطق مشاهده می‌شود که آمار طلاق بسیار بالا بوده که در این زمینه احساس می‌شود فرهنگ بیگانه نفوذ کرده است.


حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه از روی آمار طلاق، ازدواج و اسم فرزندان می‌توان فهمید که مردم در جامعه چقدر به ارزش‌ها پایبند هستند،افزود: ثبت احوال به ارزش‌های جامعه ایرانی و اسلامی توجه زیادی دارد.

وی گفت: مرزبانی از مرزهای هویتی بر عهده شما بوده که این امر امانتی بس بزرگ است و همواره میزان برآورد وضع فرهنگی جامعه با ثبت احوال سنجیده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، پرورش فرزندان سالم برای پدر و مادر را ارزش دینی و ثواب اخروی و دنیوی دانست و افزود: صهیونیسم با شعار فرزند کمتر زندگی بهتر تبلیغات زیادی می‌کند این در حالی است که متخصصان جمعیت جامعه را رو به پایین تعیین می‌کنند و این زنگ خطری برای جامعه است.
انتهای پیام/ب

"طلاق" در فرهنگ ایرانی - اسلامی معنایی ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.