افزایش ۳۰ درصدی فضا‌های درمانی و بهداشتی سلماس

رئیس شبکه بهداشت ودرمان سلماس از افزایش ۷۵۰ متر مربع به فضا‌های درمانی و بهداشتی سلماس با اجرای پروژه‌های در دست اجرا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مطلوب سلماسی رئیس شبکه بهداشت و درمان سلماس گفت: امسال در راستای طرح نظام سلامت با اعتباری بالغ بر چهل میلیارد ریال احداث ساختمان درمانگاه تخصصی و بازسازی اطاق عمل بیمارستان خاتم الانبیاء با 85 درصد پیشرفت فیزیکی انجام گرفته و دراوایل سال آینده به بهره برداری خواهند رسید .   

وی افزود: برای اجرای این طرحهای درمانی و بهداشتی دراین شهرستان شش میلیارد و پانصد میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است .   

مطلوب به درمانگاه شبانه روزی و مجهز روستای قره قشلاق با هزینه دو میلیارد و پانصد میلیون تومان و ساختمان دیالیز و ساختمان درمانگاه روستای سلطان احمد اشاره کرد و گفت: همچنین خیرین بیش از دویست میلیون تومان تجهیزات پزشکی به بیمارستان هدیه نمودند .  

مطلوب افزود: با بهره برداری از این مراکز درمانی و بهداشتی ۷۵۰ مترمربع به فضاهای این شهرستان اضافه شده وبیش از ده هزارنفرجمعیت شهری و روستایی ازخدمات مطلوب بهره مند خواهند شد.

روشنک مرحمتی رئیس مرکز بهداشت این شهرستان نیز گفت: امسال در این شهرستان ۱۱ پروژه بهداشتی درحال اجراء میباشد که بعضی از این پروژها به بهره برداری رسیده و بقیه نیز تا یکسال آینده به بهره برداری خواهند رسید که میتوان به مرکز خدمات جامع سلامت در روستاهای سیلاب ، کوزه رش ، مرکز خدمات جامع سلامت همراز ، مرکز اموزش بهورزی و سه خانه بهداشت در روستا های مرزی بخش کوهسار اشاره کرد.

انتهای پیام/ح

اجرای 11 پروژه بهداشتی در سلماس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.