در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«یک فنجان شعر لب دوز» به زودی مجوز می‌گیرد

انتشارات نگار تابان به زودی مجموعه شعر سپید حسین اسکندری را با عنوان «یک فنجان شعر لب دوز » منتشر می‌کند.

احمد یک فنجان شعر لب دوز به زودی مجوز می گیرددولت‌آبادی مدیر مسئول انتشارات نگار تابان، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتشار کتاب‌های جدید این انتشاراتی گفت: انتشارات «نگار تابان» مجموعه اشعار سپید حسین اسکندری با عنوان  «یک فنجان شعر لب دوز»، جابر محیط با عنوان «عشق کار خودش را می کند»  و سارا عباسی با عنوان «شب تنهایی» را برای دریافت مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرده است. به زودی مجوز این کتاب ها صادر خواهد شد.

وی افزود: به دلیل اینکه انتشارات نگار تابان در نمایشگاه استانی کتاب مشهد حاضر شد، این انتشاراتی کتابی در دست چاپ ندارد. تبلیغات نمایشگاه استانی کتاب مشهد نسبت به نمایشگاه استانی کتاب تبریز ضعیف و هوا در ایام برپایی نمایشگاه کتاب در این شهر سرد بود. حداقل سرویس های رایگان برای حضور در نمایشگاه کتاب می گذاشتند. این مسئله در تبریز بود اما در مشهد وجود نداشت. سرمای هوا هم در میزان  استقبال مردم در نمایشگاه استانی کتاب مشهد تاثیر زیادی داشت.

مدیر مسئول انتشارات نگار تابان با اشاره به اینکه نمایشگاه های استانی کتاب در وضعیت نشر تاثیر زیادی دارد، اظهار کرد: نمایشگاه‌های استانی کتاب به شرط آنکه کمتر برگزار شود، در وضعیت نشر تاثیر زیادی می‌گذارد. این نمایشگاه هم اکنون پشت سر هم در شهرهای مختلف برگزار می شود. تاثیر نمایشگاه های استانی کتاب از طرح های دیگر از جمله طرح پاییزه کتاب در وضعیت نشر بیشتر است. مردم در این نمایشگاه ها با خود نشر در تماس هستند. بسیار دوست دارم این نمایشگاه ها در تابستان هم برگزار شود. پس از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا مهر ماه نمایشگاه کتابی برگزار نمی شود و اگر در این مدت نمایشگاه کتاب خصوصی هم برگزار شود مردم از آن استقبال می کنند.

دولت‌آبادی ادامه داد: مردم از نمایشگاه کتاب که در نیشابور توسط بخش خصوصی برگزار شد، استقبال کردند. اگر برای برگزاری کتاب در شهرهای کوچک هم فراخوان بدهند، مردم از آن استقبال می کنند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار