ظریفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هشدار برخی شخصیت‌ها به روحانی، نقد آنان به سیاست‌های اوست/در مسیر نه به روحانی نیستیم

رعضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: اظهارات برخی شخصیت‌ها هشداری بود نسبت به اینکه روحانی از مسیر وعده‌هایش فاصله نگیرد. 

غلامرضا ظریفیان عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ابراز پشیمانی برخی شخصیت های مشهور از رای دادن به روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: ظاهرا آنچه منعکس شده تمام بیان آنان نیست.

وی ادامه داد: غیر از هنرمندان برخی از چهره‌های رسانه‌ای و سیاسی هم چنین اظهارنظری کرده‌اند که بیشتر نوعی نقد به مواردی از سیاست‌های آقای روحانی است.

عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها گفت: اظهارات برخی شخصیت‌ها هشداری بود نسبت به اینکه روحانی از مسیر وعده‌هایش فاصله نگیرد.

ظریفیان با اینکه مفهوش اظهارات شخصیت‌های تاثیرگذار در انتخابات این نبود که ما از روحانی عبور کردیم، ادامه داد: جز یک مورد، دیگران ابراز پشیمانی نکردند بلکه نوعی نقد به عملکردها داشتند.

وی اضافه کرد: آنچه که شخصیت‌های تاثیرگذار و هنرمندان رای دادند در واقع بیش از آنکه رای اثباتی به روحانی باشد نه بزرگی به روش‌ها و نوع نگرش رقیب روحانی بود. 

ظریفیان با بیان اینکه احتمال این وجود دارد که جامعه به دلیل نا امیدی به کسانی یا شعارهایی اقبال کنند که در گذشته تجربه خود را پس داده اند، بیان کرد: تصورم این است که  جامعه فرهیخته، دانشگاهی و هنرمندان همچنان، رای داده شده به روحانی را معتبر می‌دانند اما نگران‌اند که نسبت به آن شعارها غفلت شود.

وی تاکید کرد: ما نگرانیم که به سرمایه اجتماعی توجه نشود و از آن غفلت  کنند و  جامعه دچار یاس شود. دولت، رئیس‌جمهور و جامعه رای باید مراقب باشند تا دچار سیاه چاله‌هایی نشویم که جامعه را به ناکجا آباد ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۴ ۲۷ آذر ۱۳۹۶
احسنت
آخرین اخبار