دستگیری 20سارق در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری 20 سارق بعنف و سابقه دار طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،سرهنگ محمد اسماعیل مشایخ فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: 20 سارق بعنف و سابقه دار دستگیر شده در بندرعباس به تا کنون در بازجویی های اولیه به سرقت مسلحانه خودرو،منزل ،کیف قاپی و زورگیری و 65 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
وی افزود: این سارقان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح برخورد با سارقان واخلالگران نظم و امنیت عمومی دستگیر شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به کشف 200 کیلو گرم انواع مواد مخدر در مدت یاد شده ، اظهار داشت: در این رابطه 3نفر قاچاقچی مواد مخدر،6نفر خرده فروش و 89 نفر معتاد متجاهر در سطح شهرستان دستگیر شدند.
سرهنگ مشایخ افزود: طی 24 ساعت گذشته بیش از هزار فقره تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 برقرار که از این تعداد 550 فقره عملیاتی و 450 فقره منجر به راهنمایی و ارشاد توسط پلیس شدده است.
فرمانده انتظامی بندرعباس ضمن قدردانی از همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و پاکسازی محلات، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه ناهنجاری ، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع، تا نسبت به پاکسازی محل و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.


انتهای پیام/ر

سارقان به عنف به دام قانون افتادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.