معاون پژوهشی دانشگاه تهران مطرح کرد:

توسعه کشور، محور حمایت دانشگاه تهران از پایان‌نامه‌های دانشجویی

رحیمیان گفت: درصدد هستیم از پایان‌نامه‌های دانشجویان که در جهت توسعه کشور باشد پشتیبانی کنیم.

به گزارش  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رحیمیان معاون پژوهشی دانشگاه تهران در نشست خبری بیست و ششمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 20 سال است که این دانشگاه از طرح‌های پژوهشی حمایت می‌کند گفت: طرح‌های برتر پژوهشی از پارک‌های علمی و فناوری به شرکت‌ها برای کارهای پژوهشی معرفی می‌شوند.

معاون پژوهشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در این مراسم از طرح‌هایی پژوهشی که به رتبه برتر رسیده‌اند تجلیل می‌شود و طرح‌های پژوهشی که فعالیت برجسته‌ای هم دارند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

رحیمیان اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل جدیدی که سال 92 ابلاغ شد دو استاد برتر این دانشگاه به عنوان اساتید برتر و ممتاز در سطح پژوهشی قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه طبق مصوبه جدید معاونین و شورای پژوهشی، پذیرش پایان‌نامه در سال جدید 2 برابر شده است اظهار کرد: درصدد هستیم از پایان‌نامه‌های دانشجویان که در جهت توسعه کشور باشد پشتیبانی کنیم.

معلون پژوهشی دانشگاه تهران تصریح کرد: ما باید زمینه را طوری بچینیم که دانشجویان به سمت مقالات و پایان‌نامه‌های پژوهشی قدم بردارند تا از این طریق کشور به درجات بالا و برتر برسند.

انتهای پیام/

سخنرانی معاون پژوهشی دانشگاه تهران در جشنواره پژوهش و فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
من دانشجوی دانشگاه هستم هیچ کدوم از اساتیدش موضوع کاربردی قبول نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
من دانشجوی دانشگاه هستم هیچ کدوم از اساتیدش موضوع کاربردی قبول نمیکنن