سرمربی ایرانجوان بوشهر‌: بازی با استقلال باعث افتخار است

غلامرضا دلگرم گفت: بازی با تیم‌های بزرگ باعث می‌شود شرایط خوبی برای نمایش استعدادمان بوجود آید.

سرمربی ایرانجوان بوشهر‌: بازی با استقلال باعث افتخار استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامرضا دلگرم سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر‌ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: از 2 منظر باید این بازی را نگاه کنیم بازی با استقلال و پرسپولیس که تیم‌های بزرگ هستند باعث افتخار است و این بازی می‌تواند شرایط خوبی برای نمایش استعدادمان باشد. ایران جوان بوشهر هم یک تیم بزرگ و ریشه‌دار در جنوب کشور است. بازی فردا بازی قابل قبولی برای هر دو تیم خواهد شد.

وی افزود: بازی با تیم‌هایی مثل استقلال برای ما باعث افتخار است، چون هم ما یک تیم اصیل و بزرگ محسوب می‌شویم و هم استقلال یکی از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار این مملکت است مطمئنا ما فردا به دنبال بازی قابل قبول هستیم و این مسابقه می‌تواند چالشی باشد که بازیکنان ما خودشان را نشان بدهند و به فکر موفقیت باشند. ما در بازی با استقلال می‌خواهیم موفق باشیم و استقلال هم قطعا با این انگیزه وارد زمین خواهد شد.

سرمربی ایرانجوان در خصوص اینکه تیمش نفراتی را دارد که در آینده بتوانند حرف‌های زیادی داشته باشند، گفت: واقعیت این است که زمان آن رسیده که به لیگ دسته اول به صورت حرفه‌ای نگاه کنیم. لیگ یک با استاندارد‌های حرفه‌ای فاصله زیادی دارد، اما بازیکنان باکیفیت زیادی در آن بازی می‌کنند همانطور که همه ساله خیلی از بازیکنان لیگ دسته اول در لیگ برتر حاضر شده و بازی می‌کنند.

وی افزود: وقتی می‌بینیم مهدی طارمی از ایرانجوان به پرسپولیس می‌رود و در عرض ۲ فصل ستاره فوتبال ایران می‌شود این نشان می‌دهد که تفاوت‌ها بین بازیکنان زیاد نیست. از آن سو مهدی قائدی هم به فوتبال ایران معرفی شده و با توجه به تکنیک و استعدادی که دارد جایگاهی را برای خودش دست و پا کرده و تمام این مسائل نشان می‌دهد تفاوت‌ها در فوتبال مملکت ما زیاد نیست، چون فوتبالیست‌ها از ریشه و پایه رشد نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در جام حذفی که جام شگفتی‌ها است ایرانجوان تیمی مثل فولاد را حذف کرد و خونه به خونه از سد مشکی پوشان گذشت. مطمئنا این شگفتی‌ها می‌تواند ادامه دار باشد.

انتها یپیام/

اظهارات سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر پیش از دیدار با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار