مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی؛

دستگاه‌ها وظایف خودرا در حوزه محیط زیست انجام دهند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی خواستار انجام وظایف دستگاه‌ها در حوزه محیط زیست شد.

محمودی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی در حاشیه جلسه بررسی مسائل ومشکلات زیست محیطی فراهان در این شهرستان  در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: وظایف هریک از دستگاه‌ها در حوزه محیط زیست مشخص شده است و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت موضوع دستگاه‌ها وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

محمودی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب درخصوص محیط زیست و منابع طبیعی، خواستار رعایت هشدار‌های مرتبط با حفظ محیط زیست شد.

سجادی فرماندار شهرتان فراهان هم باقدردانی از همکاری مقام قضایی این شهرستان افزود: در چندین مرحله از طریق مقام قضایی و اداره محیط زیست شهرستان اخطار‌های لازم به مدیران ذیربط داده شده که باعث شد تا حدودی معضل آلودگی ها‌ی زیست محیطی در شهرستان کاهش یابد.

سجادی هدف از تشکیل این جلسه را بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی شهرستان فراهان عنوان کرد و گفت: در این جلسه مشکل زباله‌های شهر‌های فرمهین وخنجین، آلایندگی شرکت تولید اسید، مشکلات پسماند، آلودگی‌های آب و خاک جالیزکاران، سموم کشاورزی و ارتقای وضعیت نمایندگی اداره محیط زیست شهرستان فراهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی در ادامه خواستار تامین اعتبار برای راه اندازی دستگاه سنجش آلودگی هوا و ارتقای نمایندگی اداره محیط زیست در شهرستان شد.

اعضای شورای اسلامی شهر‌های فرمهین و خنجین هم در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه محیط زیست در حفظ سلامت شهروندان ضمن تایید مشکلات این شهر پیشنهاد دادند پیوست زیست محیطی برای کلیه پروژه‌های عمرانی شهر تهیه شود.

در جلسه بررسی مسائل ومشکلات زیست محیطی شهرستان فراهان گزارشی از وضعیت آلودگی زیست محیطی منطقه واقداماتی که توسط اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فراهان و اداره کل متبوع صورت گرفته به اطلاع مسئولان رسانده شد.

انتهای پیام / ج

جلسه بررسی مسائل ومشکلات زیست محیطی شهرستان فراهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.