دسترسی به خدمات پرستاری در منزل

مدیریت خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی مراکز ارائه خدمات پرستاری درمنزل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ پورمیرزا مدیریت خدمات پرستاری دانشگاه علوم  پزشکی کرمانشاه  گفت:دسترسی به خدمات مناسب با کمک نیرو‌های کارآزموده وماهر درمحل زندگی وکاهش رفت وآمد ومراجعه بیمار به بیمارستان‌ها را ازمزیت‌های این طرح عنوان کرد.

وی گفت:۱۱ مرکز دارای مجوز که شامل کادر پرستاری (پرستار، بهیار، کمک بهیار، کارشناس بیهوشی وکارشناس اتاق عمل) هستند در استان فعالیت می‌کنند که ازاین تعداد ۸ مرکز درشهرستان کرمانشاه، یک مرکز در هرسین و ۲ مرکز درکنگاور درحال خدمات رسانی هستند.

 پورمیرزا افزود: به ازای هر ۵۰ هزارنفر جمعیت، یک مرکز مشاوره و ارائه خدمات پرستاری درمنزل دراین طرح راه اندازی می‌شود که باهماهنگی بیمارستان ها، بیمارانی که نیازمند دریافت خدمات پرستاری مختلف در منزل هستند به این مراکزمعرفی میشوند.

وی با اشاره به اینکه تعرفه‌ها در این طرح براساس نظرات کارشناسان وزارت بهداشت تعیین شده و به مراکز اعلام می‌شود، گفت: مراکزفقط می توانند درچهارچوب این تعرفه‌ها هزینه ازبیمار دریافت کنند ودر صورت تخلف مردم میتوانند به واحد نظارت بردرمان ورسیدگی به شکایات معاونت درمان مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز


راه اندازی مراکز ارائه خدمات پرستاری درمنزل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار