طی یک ماه گذشته:

۷۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف ۷۹ میلیارد ریال کالای قاچاق از ابتدای آذرماه تاکنون در استان همدان خبر داد.

۷۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در همدان کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان همدانگفت: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هدف حمایت از تولید داخلی و در راستای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار دارد.

وی ابا بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی در استان همدان با انجام اقدامات پلیسی توانستند تعداد قابل توجهی کالا قاچاق را کشف و ضبط کنند، افزود: این کالای قاچاق شامل  سوخت، پوشاک، لوازم خانگی، مواد دخانی بود که از قاچاقچیان در ۱۲ عملیات کشف و تعدادی از باندهای مهم در این زمینه را منهدم کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان کامرانی صالح بیان کرد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده قاچاق در آذر ماه سال جاری در استان از سوی کارشناسان ۷۹ میلیارد ریال اعلام شده است.

کامرانی صالح تاکید کرد: پلیس استان اجازه نخواهد داد که عده ای سود جو با هدف کسب درآمد اقدام به قاچاق کالا و در چرخه تولید اخلال ایجاد کنند.

 وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت های اساسی پلیس استان است، افزود: کالای قاچاق بزرگترین دشمن اقتصاد ملّی و مخرب تولید داخلی بوده و همواره مبارزه در این راستا در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شهروندان هر گونه فعالیت قاچاقچیان کالا و ارز را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیس به خادمان خود در نیروی انتظامی استان اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/د.ا

کشف 72 میلیارد ریال کالای قاچاق طی  یک ماه گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.