تصویب 26 طرح اشتغال فراگیر در حوزه میراث فرهنگی اردبیل

نماینده میراث فرهنگی در کمیته فنی شورای اشتغال استان اردبیل از تصویب 26 طرح اشتغال فراگیر در حوزه میراث فرهنگی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا دباغ عبداللهی، نماینده میراث فرهنگی در کمیته فنی شورای اشتغال استان اردبیل با اعلام این خبر تصریح کرد: تا تاریخ 23 آذر ماه سال جاری 26 طرح مورد تصویب کمیته فنی شورای اشتغال استان اردبیل قرار گرفته است.

وی افزود: 8 طرح در اردبیل به مبلغ 17 میلیارد و 200 میلیون تومان، یک طرح از گرمی به مبلغ 200 میلیون تومان، 2 طرح از پارس آباد به مبلغ 3 میلیارد و 150 میلیون تومان و 4 طرح از مشگین شهر به مبلغ یک میلیارد و 830 میلیون تومان مصوب شد.

نماینده میراث فرهنگی در کمیته فنی شورای اشتغال استان اردبیل اضافه کرد: همچنین  چهار طرح از سرعین به مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون تومان، یک طرح از نمین به مبلغ 120 میلیون تومان، 2 طرح از نیر به مبلغ 11 میلیارد تومان و 4 طرح از خلخال به مبلغ 730 میلیون تومان مصوب شده است.

عبداللهی مجموع تسهیلات طرح های مصوب را 37 میلیارد و 530 میلیون تومان عنوان و اضافه کرد: تعهد اشتغال طرح ها 914 نفر است.

وی متذکر شد: یک طرح تورگردی، 6 طرح صنایع دستی و مابقی طرح های مصوب در حوزه سرمایه گذاری گردشگری است.

عبداللهی با اشاره به بررسی 12 طرح دیگر افزود: این تعداد طرح نیز به مبلغ تسهیلات 68  میلیارد و 450 میلیون تومان در حال بررسی است.

وی افزود: در مجموع پرونده تسهیلات برای اشتغال فراگیر به میزان 105 میلیارد تومان در اداره کل میراث فرهنگی استان آماده شده که به عبارتی نزدیک به یک پنجم سهمیه استان از تسهیلات طرح اشتغال فراگیر است.

 

انتهای پیام/ح

تصویب طرح اشتغال فراگیر در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.