ترامپ اولین پاداش خود را برای حمایت از اسرائیل دریافت کرد

یک لابی یهودی در آمریکا با چاپ یک تبلیغ انتخاباتی رایگان برای ترامپ، از اقدام او در معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ائتلاف یهودیان جمهوریخواه آمریکا با سفارش یک آگهی تبلیغاتی تمام صفحه در روزنامه نیویورک تایمز از اقدام دونالد ترامپ در عمل به وعده انتخاباتی خود درباره قدس قدردانی کرد!

ترامپ اولین پاداش خود را برای حمایت از اسرائیل دریافت کرد

این نخستین پاداشی است که رئیس جمهور آمریکا کمتر از 10 روز پس از معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی،‌ به خاطر حمایت از اسرائیل دریافت می‌کند.

در این آگهی تبلیغاتی که ترامپ را در کنار دیوار ندبه (در مسجدالاقصی) نشان می‌دهد، آمده است: «رئیس‌جمهور ترامپ، تو وعده دادی و به وعده‌ات عمل کردی. تاریخ تو را به عنوان یکی از بزرگترین دوستان اسرائیل به خاطر خواهد سپرد.»

هرچند این پاداش،‌ مالی نیست اما در کشوری که افکار عمومی به شدت تحت تاثیر رسانه‌ها قرار دارد، چاپ چنین آگهی‌هایی نوعی تبلیغ انتخاباتی رایگان برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شمار می‌روند. بویژه آنکه ترامپ با توجه به کاهش محسوس محبوبیت خود در یکسال اخیر، برای پیروزی در دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت به تبلیغ وعده‌های انتخاباتی عمل‌شده خود و جلب حمایت لابی‌های یهودی این کشور نیاز دارد.

ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه آمریکا درباره مبلغی که برای انتشار این آگهی در نیویورک‌تایمز پرداخت کرده، شفاف‌سازی نکرده است.

انتهای پیام/

آگهی انتخاباتی ترامپ در نیویورک‌تایمز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
و ان شااله ترامپ همراه انان در جهنم خواهد بود
آخرین اخبار