سرهنگ شبی پور:

راز سرقت کارگاه پس از 2 سال فاش شد

رئیس کلانتری 170 کهریزک از کشف راز سرقت 2 ساله از کارگاه و دستگیری کارگر کارگاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ رضا شبی پور رئیس کلانتری 170 کهریزک اظهار کرد: در پی تماس تلفنی یکی از کارفرمایان کارگاه خصوصی به کلانتری و اعلام سرقت 13 میلیون تومان وجه نقد توسط یکی از کارگران او، دستگیری سارق در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

این مقام مسئول در خصوص توضیح شاکی گفت: یک فقره چک 19 میلیونی به کارگرم برای نقد کردن تحویل دادم که  قرار بود از مبلغ چک 6 میلیون تومان بابت طلبش کسر و بقیه را پس ازنقد کردن چک،عودت دهد. اما پس از خروج از کارگاه تا کنون بر نگشته است.

وی ادامه داد: دو سال پیش کارگری را که از توابع افاغنه بود به عنوان انباردار استخدام و هر وقت یک بار اجناسی از داخل انبار سرقت می شد ولی حدس نمی زدم که ممکن است سرقت ها را کارگر افاغنه انجام داده باشد.

وی افزود: ضمن تشکیل پرونده ای در این خصوص، دستگیری کارگر در دستور کار قرار گرفت تا اینکه در تحقیقات و پایش اطلاعاتی بدست آمده مشخص شد که کارگر متواری در شهر واوان تردد دارد.

سرهنگ شبی پور گفت: با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران انتظامی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری 167 دولت آباد گفت:متهم که در ابتدا منکر بزه انتسابی بود، در تحقیقات مقدماتی لب به اعتراف گشود و به سرقت های انجام شده اعتراف کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: متهم با تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/

دستگیری کارگر کارگاه پس از 2 سال سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار